نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸

معرفی ۴ بازی روز عرضه برای گیم پس در گیم اواردز ۲۰۲۱

در مراسم گیم اوادز ۲۰۲۱ چندین بازی جدید برای سرویس گیم پس کامپیوتر معرفی می‌شوند که از همان روز اول انتشار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

زمان زیادی تا برگزاری مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ باقی نمانده است. پس از مراسم سال قبل که بدون تماشاگر پیگیری شد، ظاهرا گیم اواردز پیش‌رو می‌خواهد به روزهای خوب گذشته بازگردد. در این مراسم به تجلیل از برترین آثار ۱۲ ماه گذشته پرداخته می‌شود، اما معرفی پروژه‌ها و انتشار اخبار تازه از بازی‌های آتی نیز بخش جدایی‌ناپذیری از گیم اواردز است. این رویداد سالانه همواره با شگفتی‌های زیادی همراه بوده و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت حداقل به ۴ بازی جدید برای سرویس گیم پس اشاره کرده است.

با انتشار یک ایمیل «لو رفته» در حساب توئیتر Xbox Game Pass اعلام شد که ۴ بازی معرفی‌نشده وجود دارد که از همان روز اول عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. همان‌طور که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، آثار بزرگی برای راه‌یابی به گیم پس کامپیوتر در روز اول انتشار در نظر گرفته شده است که از میان آن‌ها می‌توان از بازی‌های Total War: Warhammer 3 ،Redfall ،A Plague Tale: Requiem و Starfield نام برد. البته این فهرست تنها به ایکس باکس گیم پس پی سی اشاره دارد، اما بیشتر آثار موجود برای کنسول‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرند؛ بنابراین لزوما این بازی‌ها منحصر به رایانه‌های شخصی نخواهند بود.

ایمیل لورفته برای نمایش آثار ایکس باکس گیم پس کامپیوتر

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ راس ساعت ۰۴:۳۰ جمعه، ۱۹ آذر به وقت ایران برگزار می‌شود و تریلرهای ۱۰ها بازی مختلف را به نمایش می‌گذارد. مدتی قبل جف کیلی گفت که مراسم The Game Awards 2021 میزبان ۴۰ تا ۵۰ بازی مختلف در اشکال گوناگون خواهد بود و تعداد معرفی بازی‌های جدید نیز دو رقمی اعلام شده است. افزون‌براین، احتمال نمایش بازی‌هایی در The Game Awards امسال وجود دارد که به‌دلیل تأخیر به مراسم سال ۲۰۲۰ نرسیده بودند. جف کیلی می‌گوید که برخی از بازی‌های حاضر در مراسم سال جاری کاملا به نسل ۹ تعلق دارند و بسیاری از تریلرها به نمایش بازی‌هایی می‌پردازند که در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده