نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

لباس‌های Spider-Man: No Way Home در راه ریمستر بازی اسپایدرمن

دو لباس تازه با الهام از فیلم Spider-Man: No Way Home منحصرا در دسترس کاربران نسخه‌ی ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی استودیو Insomniac Games اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man Remastered میزبان دو لباس جدید با الهام از فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) خواهد شد. این پوشش‌ها در تاریخ ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) به‌شکل رایگان تقدیم دارندگان نسخه‌ی ریمستر بازی اسپایدرمن می‌شود که تنها در بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition در دسترس است. استودیو اینسامنیاک گیمز تریلر جدیدی نیز برای نمایش لباس‌های تازه مرد عنکبوتی پخش کرده است.

دانلود از آپارات

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered شامل بازی پایه و مجموعه بسته‌ی الحاقی The City That Never Sleeps می‌شود. نسخه‌ی ریمستر بازی اسپایدرمن دارای لباس‌های تازه، چهره‌ی جدیدی برای پیتر پارکر و پشتیبانی از قابلیت ری تریسینگ است. از طرف دیگر، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک اثر کوچک‌تر با تمرکز روی مایلز مورالز به‌حساب می‌آید که روند تدریجی تبدیل این کاراکتر به یک قهرمان را نشان می‌دهد. این بازی علاوه‌بر داستان و مأموریت‌های کاملا تازه دارای مجموعه‌ای از قدرت‌های جدید برای کاراکتر مایلز مورالز است.

استودیو Insomniac Games درحال‌حاضر روی بازی Marvel’s Spider-Man 2 کار می‌کند که برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برای کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. در این بازی نه‌تنها بار دیگر با پیتر پارکر و مایلز مورالز روبه‌رو می‌شویم، بلکه برای اولین‌بار ونوم نیز پا به دنیای آن خواهد گذاشت. درحال‌حاضر بازی Marvel’s Spider-Man در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است، اما تنها دارندگان بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی ریمستر آن در کنسول PS5 هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده