نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲

فهرست بازی های ماه دسامبر ۲۰۲۱ پلی استیشن ناو

فهرست آثار سرویس اشتراکی PlayStation Now دوباره با راه‌یابی بازی‌هایی نظیر GTA III: The Definitive Edition و John Wick Hex گسترش می‌یابد.

بازی‌های این ماه پلی استیشن پلاس بسیار خوب به‌نظر می‌رسند، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی با افزودن چند بازی جدید به سرویس پلی استیشن ناو در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ آثار بیشتری را برای تجربه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. در این ماه بازی Final Fantasy X/X-2 HD Remaster، بازی GTA III: The Definitive Edition، بازی Spitlings و بازی John Wick Hex به فهرست آثار PlayStation Now اضافه شده است.

بازی Final Fantasy X در این مقطع زمانی نیازی به معرفی ندارد. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۰ برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد و از آن زمان برای کنسول‌های مدرن بازسازی شده است. بازی Final Fantasy X هنوز یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه‌ی فاینال فانتزی به‌حساب می‌آید و حتی امروز هم تجربه‌ی خوبی را تقدیم طرفدارها می‌کند.

بازی Grand Theft Auto III موجود در فهرست، نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این اثر کلاسیک شرکت راک‌استار است که پیشرفت‌هایی در بخش گرافیک و نورپردازی داشته و بافت‌ها و جزئیات بیشتری به آن اضافه شده است. از طرف دیگر، بازی John Wick Hex اثری در سبک اکشن استراتژی مبتنی‌بر زمان به‌شمار می‌آید و بازی Spitlings یک بازی چندنفره‌ی کو-آپ است که وظیفه‌ی خلاص شدن از شر حباب‌های روی صفحه را به گیمرها محول می‌کند.

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که پلی استیشن ناو یک سرویس اشتراکی تقریبا مشابه ایکس باکس گیم پس است که فهرست بازی‌های آن رفته‌رفته گسترش می‌یابد. بازیکنان می‌توانند با تهیه‌ی اشتراک سرویس PlayStation Now به مجموعه‌ای از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. البته نباید این سرویس را با سرویس PS Plus Collection اشتباه گرفت؛ زیرا که پی‌اس پلاس کالکشن سرویسی است که امکان تجربه‌ی مجموعه‌ای از بازی‌های از پیش تعیین شده را برای مشترکان پلی استیشن پلاس فراهم می‌آورد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده