// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱

تاکید جف کیلی روی وجود حداقل ۴ یا ۵ نمایش بسیار مهم در گیم اواردز 2021

جف کیلی در یک مصاحبه‌ی جدید گفت که گیم اواردز 2021 حداقل شامل چهار یا پنج نمایش از بازی‌های بسیار بزرگ است.

در سامر گیم فست ۲۰۲۱ و پس از مدت‌ها صبر طرفدارها، جف کیلی مراسم را با پخش تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring به پایان رساند. از آن‌جایی که حتی هیچ کنفرانسی در E3 2021 هم شامل الدن رینگ نبود، با انجام این کار سامر گیم فست و جف کیلی جلوه‌ی بسیار خوبی پیدا کردند. اکثر افراد هم باور دارند که پخش تریلر الدن رینگ، مهم‌ترین اتفاقی بود که در مراسم Summer Game Fest 2021 رخ داد. حالا این تهیه‌کننده، ژورنالیست و مجری معروف دنیای بازی‌های ویدیویی می‌گوید که گیم اواردز امسال حداقل شامل ۴ یا ۵ تریلر در همان حد و اندازه است.

او همچنین گفت که به همکاری با فرام سافتور افتخار می‌کند و شاید در آینده هم در یکی از مراسم‌های وی شاهد ارائه‌ی اخباری هیجان‌انگیز از سوی شرکت FromSoftware باشیم. آیا کیلی در حال اشاره به یک نمایش دیگر از الدن رینگ در گیم اواردز سال ۲۰۲۱ است یا مورد دیگری را مدنظر دارد؟ باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. بالاخره کیلی برای نمایش گیم‌پلی الدن رینگ در سامر گیم فست ۲۰۲۱، بین دو تا سه سال مشغول برقراری ارتباط منظم و درست با فرام‌سافتور بود. در نتیجه می‌دانیم که او در بسیاری از مواقع به کارهایی فکر می‌کند که زمان زیادی تا انجام آن‌ها باقی مانده است.

تصویر رسمی جدید از مجسمه گیم اواردز 2021 جف کیلی

کیلی گفت هر سال بازی‌های بزرگ در حال ساختی هستند که او از آن‌ها خبر دارد و در عین حال می‌داند که هنوز آماده‌ی نمایش نشده‌اند. او برای پایان‌بندی این بخش از صحبت‌های خود و در اشاره به آن «چهار یا پنج نمایش در حد تریلر گیم‌پلی الدن رینگ» گفت: «نمی‌توانم برای نشان دادن آن‌ها به مردم صبر کنم».

پری-شو گیم اواردز سال ۲۰۲۱ از ساعت ۰۴:۰۰ بامداد جمعه به وقت ایران شروع می‌شود و در ساعت ۰۴:۳۰ شاهد آغاز پخش مراسم اصلی خواهیم بود. بازی Deathloop با ۹ نامزدی، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با ۶ نامزدی، بازی Psychonauts 2 با پنج نامزدی و بازی It Takes Two با پنج نامزدی، شانس قابل توجهی برای کسب جوایز مختلف گیم اواردز 2021 دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده