// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

اضافه شدن نقشه جدید Exposure به بازی بتلفیلد 2042 در آینده نزدیک

باتوجه‌به عرضه‌ی فصل ۱ بتلفیلد 2042 در اوایل سال ۲۰۲۲، استودیو DICE اطلاعات بیشتری راجع به آینده‌ی بازی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که می‌دانید بازی Battlefield 2042 از برخی جهات، هنگام عرضه آن‌طور که باید موفق نبوده است. استودیو DICE همچنان در حال تلاش برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات از مشکلاتی است که کاربرها با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. حالا اعلام شد که باتوجه‌به انتشار فصل ۱ بتلفیلد 2042 در اوایل سال ۲۰۲۲، به‌زودی محتوای جدید به بازی اضافه خواهد شد.

یکی از این محتویات، نقشه‌ای به نام Exposure خواهد بود. الکترونیک آرتز در مصاحبه با رسانه گیم‌اسپات از برنامه‌های سازندگان برای اضافه کردن Exposure به بازی در سال ۲۰۲۲ گفت و به ستایش طراحی این نقشه پرداخت. آن‌ها اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک نگذاشتند و جزئیات نقشه زمان دقیق عرضه‌ی آن در حال حاضر مشخص نیست.

بااین‌حال قبل از این اتفاق حالت‌ Matchmaking طی مدت‌زمان محدود به بازی Battlefield 2042 اضافه می‌شود. این قابلیت که اواخر این ماه در بتلفیلد 2042 قرار می‌گیرد، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مسابقات Breakthrough و Conquest را روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پی سی و پلی استیشن 5 با حداکثر ۶۴ بازیکن بازی کنند. اصلا نمی‌دانیم که آیا درنهایت این قابلیت به‌صورت دائمی به بازی اضافه خواهد شد یا خیر.

قابل‌توجه است که هم‌اکنون نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بازی محدود با تجربه‌ی مسابقات با ۶۴ بازیکن هستند و این تعداد فقط در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل جدید به ۱۲۸ بازیکن می‌رسد. ولی بسیاری از بازیکنان از تعداد بازیکنان بیشتر و اندازه نقشه‌های بزرگتر نسخه‌های نسل ۹ و PC انتقاد کرده‌اند. زیرا این تعداد نه‌تنها هرج‌و‌مرج عجیبی را به وجود می‌آورد، بلکه موقع بازی با ۱۲۸ نفر واقعا بعضی مناطق از نقشه‌های بزرگ احساس خالی و بی‌حادثه بودن را تحویل بازیکن می‌دهند.

شرکت EA تاکید کرد که برنامه‌های بزرگی برای سری بازی Battlefield دارد. به‌زودی چند استویو به‌صورت همزمان تحت رهبری وینس زامپلا (Vince Zampella) به توسعه‌ی چند بازی در جهان بتلفیلد می‌پردازند. براساس شایعات، بازی بعدی این سری قرار است یک شوتر قهرمانی باشد. اگرچه مشخص نیست که آیا این همان بازی جدید Battlefield استودیو DICE یا محصول در حال ساخت یک استودیو دیگر.

بازی Battlefield 2042 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس گیمرها قرار دارد. گزارش ها حاکی از آن است که این بازی در هفته اول به فروش عالی ۴.۲۳ میلیون نسخه‌ای رسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده