// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

بایوور سخت مشغول ساخت بازی Dragon Age 4 است

استودیوی بایوور می‌گوید سخت مشغول ساخت Dragon Age 4 است و این بازی مورد انتظار احتمالا در مراسم گیم اوادز 2021 حضور نخواهد داشت.

خیلی‌ها انتظار داشتند که Dragon Age 4 (یا هر نامی که استودیوی Bioware برای نسخه‌ی بعدی دراگون ایج برگزیند) در Game Awards 2021 نمایشی داشته باشد. مخصوصا اینکه این بازی مورد انتظار در گیم اواردز سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ حضور داشت. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که طرفداران برای دیدن تریلرهای جدید و کسب اطلاعات بیشتر از دراگون ایج 4 باید مدت بیشتری منتظر بمانند. سازندگان به مناسبت «روز دراگون ایج» پستی در وب‌‌سایت الکترونیک آرتز منتشر کرده‌اند که در آن می‌گویند «سخت مشغول ساخت دراگون ایج بعدی هستند که قرار است یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی دیگر را تحویل مخاطبان دهد.»

در پست مذکور نوشته شده است: «ما برای سال آینده (۲۰۲۲) بسیار هیجان‌زده هستیم؛ چراکه در آن زمان می‌توانیم بیشتر راجع‌به بازی صحبت کنیم.» این جمله به احتمال زیاد به این معنی است که Dragon Age 4 در گیم اواردز امسال نمایشی نخواهد داشت.

یکی از شخصیت های اصلی Dragon Age 4

اخیرا خبر رسید که مت گلدمن، کارگردان خلاق ارشد مجموعه بازی دراگون ایج بایوور را ترک کرده است. از‌طرفی همه‌گیری کرونا ساخت دراگون ایج 4 را مانند بسیاری از بازی‌های بزرگ دچار مشکلاتی کرده و عرضه‌ی آن را به تأخیر انداخته است. به همین دلیل، خیلی عجیب نیست که بایوور نتوانسته است تریلری از دراگون ایج 4 را برای گیم اواردز 2021 آماده کند. البته جف گراب از وب‌سایت ونچربیت چند ماه پیش ادعا کرد که جدیدترین قسمت سری دراگون ایج همچنان قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

بااینکه هنوز پلتفرم‌های هدف Dragon Age 4 اعلام نشده است، طبق پروفایل لینکدین یکی از اعضای سابق بایوور، این بازی نقش‌آفرینی احتمالا تنها برای کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد. البته اطلاعاتی هرچند کم تاکنون از عصر اژدها 4 منتشر شده است. برای مثال، می‌دانیم که شخصیت Solas در بازی حضور دارد. همچنین مکان اصلی بازی قرار است سرزمین Tevinter باشد. گفتنی است که مراسم گیم اواردز 2021 از ساعت ۴:۳۰ بامداد آغاز خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Dragon Age 4 چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده