// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر گیم پلی جدید بازی Gran Turismo 7 پخش شد

استودیو Polyphony Digital و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی ناگهان یک تریلر جدید از گیم‌پلی گرن توریزمو 7 را تقدیم طرفدارها کردند.

به‌تازگی مشخص شد استودیو Polyphony Digital سونی به بازسازی مسیر مسابقه‌ی Deep Forest در Gran Turismo 7 پرداخته است. حالا در تریلر جدید این بازی ریسینگ می‌توان اتومبیل‌رانی در آن را تماشا کرد. دیپ فارست در اصل یک مسیر مسابقه‌ی طراحی‌شده برای بازی Gran Turismo، محصول سال ۱۹۹۷ میلادی است.

کازونوری یامائوچی به‌عنوان رئیس استودیو Polyphony Digital و خالق سری بازی گرن توریزمو با ارائه‌ی تریلرهای بیشتر از بازی Gran Turismo 7، مدام روی تاریخ عرضه‌ی آن تاکید کرده است. گرن توریزمو 7 در تاریخ ۴ مارچ (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. تریلر جدید آن هم بدون کات‌ها و موسیقی‌های معمول، صرفا نزدیک به دو دقیقه از گیم‌پلی را به تصویر می‌کشد.

دانلود ویدیو از آپارات

جزئیات در بخش‌های مختلف تریلر به چشم می‌آیند؛ از سایه‌ها و نورپردازی تا جلوه‌ی کلی آسمان و دقت لرزش‌های دوربین. طرفدارهای قدیمی از اینکه می‌توانند حالا واقع‌گرایانه‌تر از همیشه مشغول رانندگی در یک مسیر مسابقه خاطره‌انگیز شوند، احتمالا بسیار خوشحال هستند. این بازی شبیه‌ساز رانندگی واقعی در استرالیا رده‌بندی سنی شده است و براساس صحبت‌های یامائوچی شاید به‌زودی تریلر جدید گیم‌پلی گرن توریزمو 7 با محوریت پیست نوربورگ پخش شود. در همین حین شرکت Porsche چند ساعت دیگر به‌صورت رسمی از خودرو اختصاصی پورشه برای بازی ریسینگ Gran Turismo 7 رونمایی می‌کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده