// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵

بازگشت حالت Fiesta به هیلو اینفینیت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در تلاش است تا پلی‌لیست‌های Fiesta ،Free-For-All و Tactical Slayer را پیش از پایان سال ۲۰۲۱ به هیلو اینفینیت اضافه کند.

پیش از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد از راه رسیدن سه پلی‌لیست برای بازی Halo Infinite خواهیم بود. حدودا ۲۰ روز از عرضه‌ی رایگان بتا بخش چندنفره Halo Infinite می‌گذرد و این بازی به‌صورت کلی توانست با واکنش‌های مثبتی از سوی بازیکنان و منتقدها مواجه شود. بااین‌حال کاربران همچنان با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و استودیو 343Industries به‌عنوان سازنده‌ی هیلو اینفینیت، کاملا از تاثیرگذاری منفی آن‌ها روی بازی آگاه است؛ از ایرادهای سیستم پیشرفت بتل پس تا حضور جدی افراد متقلب در مولتی‌پلیر.

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه شده‌اند، تعداد کم Playlistهای بازی است و سازندگان گفتند که مشغول تلاش برای برطرف کردن این ضعف هستند. مدیر روابط عمومی تیم سازنده در حساب کاربری توییتر خود و در جواب به کاربران اعلام کرد که ۳۴۳ اینداستریز در حال کار روی Playlistهای بیشتر است تا با گذر زمان آن‌ها را به هیلو اینفینیت اضافه کند.

به‌عبارتی تا پایان ماه دسامبر (اواسط دی ماه) شاهد اضافه شدن Free-For-All ،Tactical Slayer و Fiesta به جمع Playlistها خواهیم بود. البته Fiesta چندی پیش به‌واسطه‌ی رویداد زمان‌دار Fracture: Tenrai در دسترس کاربران قرار گرفته بود. دراین‌میان اشاره کنم که Tactical Slayer درواقع همان حالت SWAT معروف سری است که هواداران بسیاری دارد.

در ادامه استودیو سازنده اعلام که در آینده شاهد رویدادهایی با حالت‌های جدید خواهیم بود تا سازنده بازخوردهای کاربران را دریافت کند و در صورت نیاز، آن‌ها را هم به جمع سایر حالت‌ها و Playlistهای بازی بیافزاید. این وسط بد نیست به پلی‌لیست Social Slayer هم اشاره‌ای داشته باشیم که هم‌اکنون در دست توسعه است. اما زمان انتشار و قرارگیری آن در بازی هیلو اینفینیت مشخص نشده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده