نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

انتشار تریلر جدید بازی Total War: Warhammer 3

تریلر جدیدی از بازی استراتژیک Total War: Warhammer 3 منتشر شده است که به معرفی بیشتر یکی از نژادهای بازی می‌پردازد.

کمتر از سه ماه دیگر تا عرضه بازی استراتژيک Total War: Warhammer 3 باقی‌مانده است و هواداران بی صبرانه منتظر انتشار اطلاعات جدید از گروه‌ها و نژادهای حاضر در این بازی هستند. روز گذشته شرکت سگا با انتشار یک تریلر جدید از حضور نیروهای Nurglings در این بازی موردانتظار خبر داد. این گروه که اولین حضور آن‌ها در دنیای وارهمر به بازی‌های رومیزی قدیمی این مجموعه برمی‌گردد، از مخرب‌ترین و در عین حال جالب‌ترین نژادهای بازی به حساب می‌آیند.

این جنگجویان در حقیقت به‌عنوان نوادگان شخصیت بدنام Nurgle در تاریخچه بازی شناخته می‌شوند. Warhammer 3 اولین قسمت از این سری بازی استراتژیک خواهد بود که حضور نیروهای Nurgle در دنیای Chaos Realms را نشان خواهد داد. این نیروها قادر به حمله گروهی به دشمنان خود هستند و می‌توانند با قدرت بیماری ویران‌کننده‌ای که دارند، دربرابر سربازان انسانی و پیاده بسیار موثر باشند. همچنین بازیکنان این توانایی را دارند تا این نیروهای کوچک و مخرب را از منطقه‌ای دورتر از محل درگیری‌ها و وقوع جنگ اصلی پیاده‌سازی کنند.

شما می‌توانید تریلر معرفی نیروهای Nurglings را از صفحه یوتیوب مجموعه توتال وار تماشا کنید.

در خصوص گیم‌پلی بازی نیز توسعه‌دهندگان استودیوی Creative Assembly تایید کردند این نسخه از بازی نوآوری‌ها و بخش‌های جدیدی را به گیم‌پلی این مجموعه اضافه می‌کند. مبارزه با باس‌فایت‌‌ها در بخش کمپین بازی و تغییرات کلی در سیستم Sieges بازی از جمله مواردی هستند که به‌گفته سازندگان به این بازی اضافه شده‌اند. همچنین طبق تایید سگا، تمامی کاربرانی که از حالا تا یک هفته پس از انتشار بازی اقدام به خرید هر نسخه از بازی کنند، به نیروهای ارتش Ogre Kingdoms در هنگام عرضه بازی نیز دسترسی خواهند داشت.

در هفته‌های آینده نیز اطلاعات بیشتری درباره محتوای دانلودی و برنامه‌های پس از انتشار بازی به اطلاع طرفداران خواهد رسید؛ هرچند که کریتیو اسمبلی مدت‌ها پیش اعلام کرد پشتیبانی طولانی مدت از این بازی پس از عرضه‌ی آن در ماه فوریه در دستور کار این استودیو قرار دارد.

Total War: Warhammer 3 در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) برای استیم، اپیک گیمز استور و فروشگاه مایکروسافت روی ویندوز منتشر خواهد شد. کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس روی پی‌سی نیز از هنگام عرضه به این بازی دسترسی خواهند داشت. نسخه سیستم‌عامل مک و لینوکس بازی نیز که توسط استودیوی Feral Interactive در دست توسعه است، مدت کوتاهی پس از عرضه نسخه ویندوز بازی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده