// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

عدم انتشار اسکین بابانوئل برای بازی Battlefield 2042

دایس اعلام کرد اسکین بابانوئل Battlefield 2042 دیگر قرار نیست برای کاراکتر Boris منتشر شود. ظاهرا اسکین Big Nic برای تانک M1A5 هم به بازی اضافه نمی‌شود.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی DICE اعلام کرده است اسکین شبیه به بابانوئلِ Father Winter که قرار بود برای کاراکتر متخصص Boris منتشر شود، دیگر به Battlefield 2042 نمی‌آید. به‌نظر می‌رسد که اسکین Big Nic برای تانک مدل M1A5 نیز به همین ترتیب دیگر به بازی اضافه نمی‌شود.

دایس در پیام توییتری که در این خصوص پست کرده است، می‌گوید آن‌ها اسکین‌های مذکور را در اختیار دارند و هرزمان خواستند می‌توانند آن‌ها را منتشر کنند؛ ولی در حال حاضر اضافه کردن این اسکین‌ها به بتلفیلد 2042 برای آن‌ها اولویت ندارد و این بدان معنا است که قصد ندارند در تعطیلات سال نو میلادی پیش‌رو، از همه‌ی این اسکین‌ها در بازی استفاده کنند.

دایس همچنین اشاره می‌کند که آن‌ها نوعی از آیتم‌های تزئینی را خلق کرده‌اند که «یک‌بارمصرف» هستند و تنها در بخش Portal بازی Battlefield 2042 در دسترس خواهند بود و بازیکنان هرازچندگاهی با این آیتم‌ها در رویدادهای خاص بخش پورتال مواجه خواهند شد که در دیگر بخش‌های بازی وجود ندارند. دایس می‌گوید آیتم‌های تزئینی مذکور باعث می‌شوند که حال‌و‌هوای فانتزی بخش پورتال بیشتر شود.

سربازان در بازی Battlefield 2042

علاوه‌براین، دایس توضیح می‌دهد که مأموریت‌های هفتگی از هفته‌ی دیگر به Battlefield 2042 اضافه می‌شوند که بازیکنان را به انجام چالش‌هایی خاص دعوت می‌کند و در ازای تکمیل آن، به آن‌ها اسکین‌های جدید می‌دهد. همچنین سازندگان تا زمان شروع فصل اول بتلفیلد 2042، هرهفته اسکین‌های جدیدی را برای آنلاک کردن در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

در دیگر اخبار مربوط‌به مجموعه‌ی بتلفیلد، به‌تازگی اعلام شده است که پس از جدایی اسکار گابریل‌سون، مدیرکل سابق دایس از این استودیو، وینس زمپلا، بنیان‌گذار استودیوی Respawn Entertainment به‌زودی جایگزین او می‌شود و بر روند توسعه‌ی بازی‌های بتلفیلد نظارت خواهد کرد. همچنین مارکوس لِهتو، یکی از خالقان مجموعه بازی Halo استودیوی جدیدی در شهر سیاتل ایالت واشنگتن تأسیس کرده که قرار است برای سری بتلفیلد محتوای داستانی تولید کند. از‌طرفی استودیوی Ripple Effect (DICE LA سابق)، سازنده‌ی بخش پورتال Battlefield 2042 در حال کار روی «یک تجربه‌ی جدید از دنیای بتلفیلد» است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده