// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

شایعه: شباهت نسخه بعدی بتلفیلد به اورواچ و ایپکس لجندز

تام هندرسون می‌گوید نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی بتلفیلد یک بازی «شوتر قهرمان‌محور» است و احتمالا شبیه به بازی‌هایی مانند Apex Legends و Overwatch خواهد بود.

با اینکه مدت زیادی از عرضه‌ی Battlefield 2042 نگذشته است، شایعات جدیدی درخصوص نسخه‌‌ی بعدی مجموعه به گوش می‌رسند که اگر درست باشند، نشان می‌دهد که سازندگان قصد دارند تغییراتی اساسی در سبک و حال‌و‌هوای Battlefield 7 ایجاد کنند. تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده که در چندوقت اخیر اطلاعات زیاد و درستی را از سری بتلفیلد فاش کرده است، در جدیدترین ادعای خود می‌گوید بتلفیلد بعدی یک بازی «شوتر قهرمان‌محور» است.

این می‌تواند به این معنی باشد که بازی مذکور به آثاری چون Apex Legends و Overwatch شباهت دارد و دارای کاراکترهایی با توانایی‌ها و قابلیت‌های متنوع است که Hero نامیده می‌شوند. درضمن این بازی احتمالا یک حالت بتل رویال هم خواهد داشت. هندرسون همچنین اشاره می‌کند که سیستم کاراکترهای متخصص (Specialistها) که در بتلفیلد 2042 برای اولین‌بار معرفی شد، قرار است ساختار این بازی قهرمان‌محور را شکل دهد.

سرباز اسلحه به دست در Battlefield 4

هندرسون البته می‌گوید باتوجه‌به اینکه بتلفیلد 2042 در طول فرایند ساخت تغییرات زیادی کرد، ممکن است برنامه‌های دایس و EA برای نسخه‌ی بعدی بتلفیلد نیز در آینده تغییر کند. بااین‌وجود، به‌نظر می‌رسد که او به‌خاطر اخبار چند روز اخیرا درباره‌ی آینده‌ی بتلفیلد، تقریبا مطمئن شده است که بازی بعدی این مجموعه با محوریت کاراکترهای قهرمان ساخته خواهد شد. EA برای ساخت بازی‌های آینده‌ی بتلفیلد قصد دارد چند استودیوی مختلف از جمله یک استودیوی تازه‌تاسیس را به‌کار بگیرد. این شرکت همچنین برنامه دارد که «یک دنیای متصل‌به‌هم» برای مجموعه‌ی بتلفیلد خلق کند.

Battlefield 2042، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی شوتر اول‌شخص استودیوی DICE و الکترونیک آرتز چند هفته پیش منتشر شد. این بازی از نظر فنی عملکرد قابل‌قبولی نداشت و آن‌طور که باید مورد استقبال منتقدین و بازیکنان قرار نگرفت. بااین‌حال، این باعث نشده است که این بازی چندنفره فروش خوبی را در بازار تجربه نکند؛ به‌طوری که در هفته‌‌ی اول انتشارش حدود ۴.۲۳ میلیون نسخه از آن به فروش رسید. همچنین دایس دراین‌بین درتلاش است تا با انتشار آپدیت‌های پشت‌سرهم، مشکلات و باگ‌های بتلفیلد 2042 را حل کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این شایعه چیست؟ آیا از ایده‌ی ساخت یک بتلفیلد شبیه به اپیکس لجندز استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده