// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲

تریلر چپتر ۳ فورتنایت لو رفت

درحالی‌که چند ساعت تا برگزاری رویداد پایان‌دهنده به چپتر ۲ فورتنایت باقی مانده، تریلر چپتر ۳ در اینترنت پخش شده است.

تریلر چپتر ۳ فورتنایت فاش شد. رویداد The End ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران برگزار می‌شود تا چپتر دوم بازی Fortnite را به پایان برساند. این رویداد فقط یک بار برگزار خواهد شد و پس از آن طرفدارهای فورتنایت منتظر ورود به چپتر ۳ خواهند بود؛ احتمالا کم‌وبیش به مانند زمانی‌که در اکتبر سال ۲۰۱۹ شاهد به پایان رسیدن چپتر ۱ بودیم. در نتیجه اگر می‌خواهید اطلاعات چپتر ۳ فورتنایت برای شما فاش نشوند، ادامه‌ی متن را مطالعه نکنید و سراغ تماشای تریلر لورفته نروید.

دانلود ویدیو از آپارات

ظاهرا نقشه‌ی جدید فورتنایت که با چپتر سوم از راه می‌رسد، در آنریل انجین 5 ساخته شده است. ما محیط‌های جنگلی، بیابانی و برفی این چپتر را می‌بینیم و مجسمه‌ی بزرگ The Foundation هم در تریلر به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که در نقشه‌ی جدید، گاهی شاهد تغییر آب‌وهوا و از راه رسیدن گردباد یا رعد و برق خواهیم بود. راستی در تریلر چپتر ۳ فورتنایت، تاب خوردن برای پرش به سمت جلو و سُر خوردن در سرپایینی هم باعث جابه‌جایی سریع‌تر بازیکن‌ها در محیط‌های مختلف نقشه می‌شوند.

حضور اسپایدرمن و مارکوس فینیکس و کیت از سری بازی Gears of War در چپتر ۳ نیز با همین تریلر تایید شد. با همه‌ی این‌ها قطعا پس از پخش نسخه‌ی انگلیسی‌زبان تریلر و ارائه‌ی اطلاعات رسمی کامل از سوی اپیک گیمز، چپتر ۳ فورتنایت را بهتر می‌شناسیم.


منبع Forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده