نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴

اعلام تاریخ عرضه بازی GRID Legends با پخش تریلر گیم پلی

شرکت کدمسترز با پخش یک تریلر گیم‌پلی طولانی اعلام کرد که بازی GRID Legends چه زمانی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کدمسترز از عرضه‌ی بازی GRID Legends در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر خبر داده است. درحال‌حاضر امکان پیش خرید بازی با بسته‌های Seneca Legends Double Pack و Ravenwest وجود دارد که اتومبیل‌ها، رویدادهای اضافی و آیتم‌های شخصی‌سازی بیشتر را به بازیکن تحویل می‌دهند.

همچنین می‌توان به‌سراغ تهیه‌ی نسخه‌ی دیلاکس رفت که شامل بسته‌ی Voltz Legends (دو ماشین اضافی و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر)، Mechanic Pass (برای آزادسازی سریع‌تر ارتقاء‌های اتومبیل) و دسترسی به چهار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی پس از عرضه است.

کریس اسمیت، کارگردان خلاق بازی در نخستین تریلر گیم‌پلی GRID Legends با کریس گرووز از تیم کدمسترز، در خصوص مکان‌ها، انواع رویدادها و جنبه‌های دیگر محصول گفت‌وگو کردند. در این تریلر مسابقات Elimination در مسکو، مسابقات Electric Boost در لندن و حتی مسابقات Big Rigs به نمایش گذاشته می‌شود که با ماشین‌های Fun Cup می‌توان به‌سراغ تجربه‌ی آن‌ها رفت.

دانلود از آپارات

این بازی ریسینگ با بیش از ۱۰۰ اتومبیل، بالغ‌بر ۱۳۰ مسیر برای رانندگی و خصیصه‌های متنوع هوش مصنوعی که بنابر اعلام بلاگ پلی استیشن هر کدام رفتار منحصربه‌فردی دارند، هیجان طرفداران برای تجربه‌ی آن را بالا می‌برد. دراین‌میان، یک طراح حرکات نمایشی نیز در بازی GRID Legends وجود دارد که حرکات جذابی را برای مسابقات خلق می‌کند. این احتمال وجود دارد که موتور یک اتومبیل در جریان مسابقه منفجر شود یا براثر خرابی لاستیک یکی از ماشین‌ها به پرواز در بیاید که به پیش‌بینی‌ناپذیری رقابت‌ها می‌افزاید. شرکت الکترونیک آرتز به‌عنوان صاحب کدمسترز، ناشر بازی GRID Legends است.

بازی GRID Legends در بحث تنوع وسایل نقلیه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امکان شرکت در رقابت‌ها با ماشین‌های سنگین، ابرماشین‌ها، خودروهای تک‌سرنشین، خودروهای الکتریکی و موارد دیگری را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. در این بازی ۱۰۰ها رویداد برگزیده در حالت‌های پرتعداد نظیر Drift Run قابل تجربه خواهد بود. اما اگر در فکر خلق رویداد مد نظر خودتان هستید، بخش Race Creator می‌تواند به شما کمک کند. این بخش اجازه‌ی انجام فعالیت‌هایی مانند مسابقات ۵۰ دور، رقابت ماشین‌های سنگین با خودروهای الکتریکی و مواردی از این دست را به بازیکن‌ها می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده