// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰

پروژه اسپارتاکوس ؛ سونی مشغول طراحی پلی استیشن پلاس جدید

جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ گزارش داد که پلی استیشن در حال کار روی یک سرویس با اسم رمز اسپارتاکوس است که تبدیل به PS Plus جدید سونی می‌شود.

شرایر از رسانه بلومبرگ باور دارد که اشتراک جدید در سه سطح ارائه می‌شود و از بهار کار خود را آغاز می‌کند

به گزارش رسانه‌ی بلومبرگ، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در بهار سرویس اشتراکی جدیدی را معرفی می‌کند که PlayStation Plus و PlayStation Now در آن به یکدیگر می‌پیوندند. این سرویس که پلی استیشن فعلا با اسم رمز Spartacus مشغول کار روی آن است، به گیمرها فرصت دسترسی به بازی‌های مدرن و قدیمی را خواهد داد. ظاهرا هم بازیکن‌های پلی استیشن 4 و هم بازیکن‌های پلی استیشن 5 می‌توانند از این سرویس جدید بهره ببرند.

برند «پلی استیشن پلاس» توسط سونی حفظ می‌شود و سونی از ارائه‌ی جداگانه‌ی سرویس PlayStation Now دست می‌کشد. اما سرویس جدید در دو سطح بالای خود، همزمان تمام مزایای هر دو آن‌ها را تقدیم مشترک‌ها می‌کند. براساس اسناد دیده‌شده توسط بلومبرگ، شما در سه سطح اشتراک می‌توانید مشترک سرویس جدید سونی بشوید.

پلی استیشن 5

اشتراک اول و ارزان‌تر، شبیه به پلی استیشن پلاس فعلی است و جای آن را می‌گیرد. اشتراک دوم علاوه‌بر مزایای اشتراک اول، شامل آرشیو بزرگی از بازی‌های کنسول PS4 و کنسول PS5 می‌شود. شرایر انتظار ندارد که بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری سونی از روز عرضه روی این سرویس قرار بگیرند و در عین حال بازی‌های روی آن و مزایای سرویس برای مخاطب به مراتب بیشتر از PS Now و PS Plus خواهد بود.

در بالاترین سطح اشتراک شما علاوه‌بر تمام موارد قبلی به استریم یا اجرای آنلاین بازی‌ها، دموهای طولانی اختصاصی از بازی‌های جدید و صدالبته آرشیوی از بازی‌های کلاسیک کنسول پلی استیشن، کنسول پلی استیشن 2، کنسول پلی استیشن 3 و حتی کنسول PSP دسترسی پیدا می‌کنید. جیسون شرایر در بلومبرگ توضیح داد که سونی سرمایه‌گذاری خود روی کلود گیمینگ را هم افزایش داده است تا با استفاده از این سرویس اشتراکی جدید، مخاطب‌های بیشتری پیدا کند. جیم رایان، رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی قبلا گفته بود که پلی استیشن در آینده برنامه‌های جدی‌تر خود برای سرویس اشتراکی را توضیح خواهد داد.


منبع Bloomberg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده