// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۰

حضور Godfall در بازی‌ های رایگان ماه دسامبر فروشگاه اپیک گیمز

Godfall: Challenger Edition و Prison Architect تازه‌ترین بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در ماه دسامبر هستند.

براساس جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز از جدیدترین بازی‌های رایگان فروشگاه خود رونمایی کرده است که شامل Godfall: Challenger Edition و Prison Architect می‌شود. این دو بازی از ۹ تا ۱۶ دسامبر (۱۸ تا ۲۵ آذر) به رایگان قابل دریافت خواهند بود. همچنین دو بازی نام‌برده قرار است جایگزین Dead by Deadlight و ()While True: learn شوند که کاربران فروشگاه اپیک گیمز تا ۱۸ آذر فرصت دارند آن‌ها به رایگان دانلود کنند.

همچنین سونی تایید کرده است که Godfall: Challenger Edition جزو بازی‌های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس است. این نسخه از بازی گاد‌فال، شامل محتوای داستانی بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Fire & Darkness آن نمی‌شود و بازیکنان تنها به سه حالت Endgame که Lightbringer و Dreamstones و Ascended Tower of Trials نام دارند، دسترسی خواهند داشت.

اپیک در ماه ژانویه‌ی گذشته (دی-بهمن ۹۹) ادعا کرد که فروشگاه اپیک گیمز از زمان راه‌اندازی‌اش در دسامبر ۲۰۱۸ (آذر-دی ۹۷)، توانسته است بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر پی سی را به خود جذب کند. اپیک گیمز استور برای جلب نظر پی‌سی‌گیمرهای دیگر، از همان ابتدا هر هفته بازی‌هایی را به رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌داد. این فروشگاه آنلاین فقط در سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۰۳ بازی را رایگان کرد که مجموع ارزش این بازی‌ها به ۲۴۰۷ دلار می‌رسد. این شرکت همچنین می‌گوید که کاربران در سال گذشته‌‌ی میلادی بیش از ۷۴۹ میلیون نسخه بازی رایگان دریافت کرده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده