نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰

تأیید نمایش بازی The Lord of the Rings: Gollum در گیم اواردز ۲۰۲۱

بازی اکشن ماجراجویی The Lord of the Rings: Gollum در مراسم The Game Awards پیش‌رو نمایش خواهد داشت.

تقریبا سه سال از زمان معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum توسط استودیو Deadalic Entertainment می‌گذرد و با اینکه در این مدت جنبه‌هایی از این اثر اکشن ماجراجویی نظیر مخفی‌کاری، پارکور و کاوش به‌شکل اجمالی به نمایش گذاشته شد، اما هنوز موارد زیادی وجود دارد که درباره‌ی آن‌ها چیزی نمی‌دانیم. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی بخش‌هایی از این بازی در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

استودیو Deadalic Entertainment اخیرا در توییتر اعلام کرد که بازی The Lord of the Rings: Gollum در مراسم The Game Awards هفته‌ی آینده در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. هنوز معلوم نیست که این دقیقا چه معنایی دارد، اما انتشار یک کلیپ کوتاه در توئیتر نشان از پخش تریلر گیم‌پلی بازی دارد. بنابراین امیدواریم که شاهد یک نمایش پُروپیمان از بازی The Lord of the Rings: Gollum در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ باشیم.

دانلود از آپارات

اوایل سال جاری تأیید شد که بازی The Lord of the Rings: Gollum برای عرضه در پاییز ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. این بازی اکشن ماجراجویی در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ راس ساعت ۰۴:۳۰ جمعه، ۱۹ آذر به وقت ایران برگزار می‌شود و تریلرهای ۱۰ها بازی مختلف را به نمایش می‌گذارد. براساس گزارش‌ها، تعداد بازی‌هایی که برای نخستین بار در The Game Awards امسال معرفی می‌شوند، «دورقمی» خواهد بود. جف کیلی می‌گوید که برخی از بازی‌های حاضر در مراسم سال جاری کاملا به نسل ۹ تعلق دارند و بسیاری از تریلرها به نمایش بازی‌هایی می‌پردازند که در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده