// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

احتمال عرضه بازی Matrix Awakens در روزهای آتی

براساس اطلاعات فاش‌شده در پلی استیشن نتورک، احتمالا به‌زودی شاهد عرضه‌ی محصولی با نام Matrix Awakens خواهیم بود که با آنریل انجین 5 ساخته شده است.

تصویر هنری Matrix Awakens در پلی استیشن نتورک (PSN سونی) پیدا شد که براساس آن ظاهرا اثر مورد بحث قرار است «یک تجربه‌ی قابل بازی ساخته‌شده با آنریل انجین 5» باشد. شخص پیداکننده‌ی تصویر می‌گوید که Matrix Awakens قابل تجربه روی پلی استیشن 5 خواهد بود. آیا قرار است به‌زودی شاهد عرضه‌ی یک بازی جدید ماتریکس باشیم که به ماتریکس 4 گره می‌خورد؟ بالاخره فیلم The Matrix Resurrections با نقش‌آفرینی کیانو ریوز در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران می‌شود و شاید وارنر بخواهد از عرضه‌ی ناگهانی یک بازی نه‌چندان بزرگ و در عین حال خوش‌جلوه برای تبلیغ بیشتر آن بهره ببرد.

آنریل انجین 5 جدیدترین موتور بازی‌سازی شرکت اپیک گیمز است که شامل پیشرفت‌های قابل توجهی در تکنولوژی‌های طراحی تکسچر و نورپردازی می‌شود. Epic Games هم ثابت کرده است که دوست دارد قدرت آنریل انجین 5 را با دموهای فنی مختلف به رخ بکشد. در نتیجه عجیب نیست که این شرکت بخواهد یک تجربه‌ی قابل بازی با گرافیک فنی بسیار بالا را در جهان ماتریکس و فقط برای نسل ۹ عرضه کند.

تصویر لورفته از تجربه قابل بازی جدید ماتریکس

نظر شما چیست؟ آیا در صورت کاملا واقعی از آب درآمدن The Matrix Awakens به سراغ تجربه‌ی آن می‌روید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده