// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۹

نخستین برندگان PlayStation Partner Awards سال ۲۰۲۱ مشخص شدند

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی هر سال برای تقدیر از بازی‌ها و بازی‌سازهای به‌خصوص، مراسم PlayStation Partner Awards را برگزار می‌کند.

برندگان جوایز Partner و برندگان جوایز ویژه‌ی مراسم PlayStation Partner Awards سال ۲۰۲۱ میلادی مشخص شدند. فردا هم می‌فهمیم کدام بازی‌ها موفق به کسب بالاترین افتخار یعنی Grand Award می‌شوند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی هر سال این جوایز را باتوجه‌به عملکرد بازی‌های ویدیویی مختلف در ژاپن و در کل آسیا اهدا می‌کند؛ تا به تقدیر از شرکت‌هایی بپردازد که بهترین همکارها برای پلی استیشن سونی در این قاره بوده‌اند. بازی‌هایی که در مراسم PlayStation Partner Awards برنده‌ی جایزه می‌شوند، به رشد کسب‌وکار پلی استیشن کمک کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید پنج برنده‌ی Partner Award را ببینید. این آثار در آسیا ساخته شدند و بین اکتبر ۲۰۲۰ تا سپتامبر ۲۰۲۱ در جداول فروش جهانی بازی‌های پلی استیشن به رتبه‌های بالا رسیدند. بازی‌سازهای برنده‌ی این جوایز در یک ویدیو رسمی به ابراز خوشحالی برای دریافت آن‌ها پرداختند.

  • بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade از شرکت اسکوئر انیکس
  • بازی Final Fantasy XIV از شرکت اسکوئر انیکس
  • بازی Mobile Suit Gundam: Battle Operation 2 از شرکت بندای نامکو
  • بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 از شرکت اسکوئر انیکس
  • بازی Tales of Arise از شرکت بندای نامکو

پوستر بازی Devil May Cry 5 Special edition با محوریت شخصیت ورجیل

حالا نوبت به سه بازی ویدیویی می‌رسد که Special Award را کسب کردند. جایزه‌ی ویژه تقدیم آثاری می‌شود که خارج از آسیا ساخته شدند، اما در اکتبر ۲۰۲۰ تا سپتامبر ۲۰۲۱ به فروش عالی در این قاره رسیدند. البته بازی‌های مستقل ساخته‌شده در آسیا با عملکرد جهانی موفق هم شانس کسب جایزه‌ی ویژه را دارند. همچنین سونی تاکید کرد که امسال اگر یک بازی ساخته‌شده در آسیا طی دوران لانچ پلی استیشن 5 به این کنسول کمک کرده باشد هم شایستگی کسب Special Award را دارد. احتمالا منظور SIE از مورد آخر، دقیقا نسخه PS5 بازی Devil May Cry 5 کپکام است که در روز عرضه‌ی کنسول نسل ۹ سونی به بازار آمد.

  • بازی Apex Legends از شرکت الکترونیک آرتز
  • بازی Devil May Cry 5 Special Edition از شرکت کپکام
  • بازی Sakuna: Of Rice and Ruin از شرکت Marvelous

جوایز سال ۲۰۲۱ میلادی PlayStation Partner Awards سونی

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در بلاگ ژاپنی پلی استیشن نوشت: «ما دوست داریم که صمیمانه به سپاسگزاری از همکارهای خود بپردازیم؛ به‌خاطر اشتیاق و عشقی که آن‌ها نسبت به بازی‌ها دارند و زحماتی که برای عرضه‌ی یک اثر معرکه در نقطه‌ای متفاوت از دنیا می‌کشند. ما همچنان می‌خواهیم «بهترین جا برای بازی کردن» باقی بمانیم؛ جایی که سازندگان بازی‌ها برای پلی استیشن را به مخاطب‌های عاشق بازی‌ها متصل می‌کند». فردا با اعلام برندگان GRAND AWARD متوجه می‌شویم که کدام سه بازی ویدیویی ساخته‌شده در آسیا، از اکتبر ۲۰۲۰ تا سپتامبر ۲۰۲۱ به بیشترین فروش جهانی روی کنسول‌های پلی استیشن رسیدند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده