نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵

پخش تریلر روز عرضه بازی Solar Ash

شرکت Annapurna Interactive با پخش یک تریلر اعلام کرد که چند ساعت دیگر گیمرهای پلی استیشن و کامپیوتر می‌توانند سراغ تجربه‌ی بازی Solar Ash بروند.

ساعت ۲۰:۳۰ امشب به وقت ایران، بازی Solar Ash برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. این بازی مستقل که نخستین بار در رویداد The Future of Gaming سونی در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، پیش از این قرار بود در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ به‌دست گیمرها برسد. مشکلات ناشی از گسترش پاندمی جهانی و چالش‌هایی که این روزها در مراحل توسعه‌ی بازی‌ها به وجود آمده‌اند، باعث شدند که تیم سازنده تاریخ انتشار Solar Ash را به تعویق بیاندازد. خوشبختانه این تأخیر چندان طولانی نبوده است و بازیکنان می‌توانند چند ساعت دیگر مشغول تجربه‌ی این بازی خلاقانه شوند.

بازی Solar Ash دومین ساخته‌ی سازندگان بازی محبوب Hyper Light Drifter است. Solar Ash داستان شخصیتی به نام Rei را روایت می‌کند؛ دونده‌ای که پس از هجوم نیروهای فضایی بیگانه به سیاره‌ی محل زندگی او که UltraVoid نام دارد، تصمیم می‌گیرد تا با آن‌ها مقابله کند. الکس پرستن، کارگردان بازی تایید می‌کند برخلاف بسیاری از بازی‌های حال حاضر در بازار، Solar Ash بیش از مبارزه روی حرکت و سرعت در گیم‌پلی متمرکز خواهد بود. این ویدیو جدید منتشرشده نیز تقابل ری با دشمنان عظیم الجثه بازی و طراحی‌های هنرمندانه و منحصربه‌فرد محیط‌های Solar Ash را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید تریلر روز عرضه‌ی بازی Solar Ash را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین ساعاتی پیش اولین بررسی‌های بازی Solar Ash منتشر شدند که برخی از آن‌ها خبر از کیفیت بسیار خوب اثر جدید استودیو Heart Machine می‌دهند. این بازی موفق به دریافت نمره‌های قابل توجهی مانند نمره‌ی ۹۰ از ۱۰۰ رسانه GamesRadar شد و یوروگیمر تجربه‌ی آن را به طرفداران بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی توصیه کرده است. میانگین نمرات منتقدها به بازی Solar Ash در OpenCritic براساس ۲۲ بررسی ثبت‌شده روی عدد ۷۹ قرار دارد و ۸۰ درصد این بررسی‌ها، بازیکن‌ها را دعوت به تجربه‌ی اثر کرده‌اند.

نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Solar Ash در حال حاضر با قیمت ۳۹.۹۹ دلار آمریکا روی فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز استور قابل خرید است. البته کاربران می‌توانند برای مدت محدودی با ۱۰ درصد تخفیف نسخه PC بازی را خریداری کنند. استودیو Heart Machine به‌عنوان سازنده و شرکت Annapurna Interactive در مقام ناشر این انحصاری کنسولی تایید کردند که نسخه PS5 بازی Solar Ash از فناوری‌های هپتیک فیدبک و تریگرهای انطباقی دوال‌سنس پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی نسل ۹ روی پلی استیشن 5 از سرعت بسیار زیاد SSD کنسول بهره می‌برد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تریلر روز عرضه بازی Solar Ash چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده