// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷

عرضه آپدیت عظیم Battlefield 2042 تا ساعاتی دیگر برای رفع ۳۰۰ مشکل بازی

استودیو دایس به‌تازگی اعلام کرد که امروز آپدیت عظیم بازی Battlefield 2042 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

چندی پیش بود که بازی Battlefield 2042 روانه‌ی بازار شد و نتوانست آنطور که باید و شاید، بازخوردهای خوبی را کسب کند و تابه‌امروز دو به‌روزرسانی مختلف برای آن عرضه شده‌اند. اما همچنان کاربران بتلفیلد 2042 درشرایط نابسامانی به‌سر می‌برند. این در حالی است که استودیو دایس (EA Dice)، سازنده‌ی بازی Battlefield 2042 رسما تایید کرد که امروز بزرگ‌ترین آپدیت بازی عرضه خواهد شد. سازندگان گفتند با آپدیت مورد نظر، بیش از ۳۰۰ مشکل بازی رفع می‌شود. به‌عبارتی دایس سعی دارد با رفع کردن بسیاری از مشکلات بازی نظیر گلیچ‌های بصری، نحوه اسپاون بازیکنان و موارد مشابه، تجربه‌ی روان‌تری را ارائه دهد.

از دیگر مواردی که در به‌روزرسانی ذکر شده رفع خواهند شد، می‌توان‌به مشکلات صوتی، رندرینگ، ضعف تعامل بازیکن با محیط و مواردی مثل مشکلات مربوط‌به سلاح‌ها، وسایل نقلیه و اسپشالیست‌ها اشاره کرد. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به چالش‌های هفتگی داشته باشیم. استودیو دایس به‌صورت هفتگی سه چالش را در اختیار کاربران بازی بتلفیلد 2042 قرار می‌دهد و با کامل کردن آن‌ها، XP بیشتری را کسب خواهید کرد.

در انتها استودیو دایس اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۲ شاهد شروع فصل اول Battlefield 2042 نخواهیم بود و چند روز بعد آپدیت کوچک دیگری در راستای رفع باگ‌های بازی عرضه خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ با مراجعه به سایت منبع خبر، می‌توانید جزئیات کامل به‌روزرسانی امروز بازی Battlefield 2042 را مشاهده کنید. بازی Battlefield 2042 توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Battlefield 2042 نوشته است:

ارائه حس نوستالوژی با پورتال، وجود هازارد زون و ساختار جدید آن برای مجموعه Battlefield، سبب شده تا با یک محصول متفاوت در این مجموعه طرف باشیم. محصولی که ایده‌های سرگرم کننده و جدیدی را در خود جای داده است، اما عدم استفاده مناسب از پتانسیل‌های این ایده‌ها سبب شده تا بتلفیلد 2042 نتواند آنطور که باید و شاید محصول سرگرم کننده‌ای برای کاربران تازه‌وارد و همچنین کاربران قدیمی باشد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده