// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴

اعلام زمان پخش تریلر گیم پلی بازی ریسینگ GRID Legends کدمسترز

شرکت Codemasters که به خاطر ساخت انواع‌واقسام بازی‌های ریسینگ شناخته می‌شود، فردا تاریخ عرضه‌ی بازی GRID Legends را اعلام خواهد کرد.

کدمسترز طرفدارهای پرشماری دارد که از تجربه‌ی بازی‌های ریسینگ استودیوهای آن لذت می‌برند. ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران شاهد پخش تریلر گیم‌پلی بازی GRID Legends و اعلام تاریخ عرضه‌ی دقیق آن از سوی شرکت Codemasters خواهیم بود. سازندگان در نمایش جدید به صحبت راجع به رویدادها، ماشین‌ها و لوکیشن‌های حاضر در بازی ریسینگ GRID Legends می‌پردازند و قابلیت‌های تازه‌ی آن نسبت به آثار دیگر کدمسترز را معرفی می‌کنند. تریلر گیم‌پلی در کانال یوتیوب رسمی مجموعه GRID قرار می‌گیرد.

Grid Legends می‌خواهد یک تجربه‌ی داستانی جذاب را تقدیم طرفدارهای بازی‌های ریسینگ کند

اکنون چند ماه از پخش تیزر بازی GRID Legends و ارائه‌ی اطلاعات اندک راجع به آن می‌گذرد. در نتیجه افراد علاقه‌مند به این سبک از بازی‌های ویدیویی احتمالا مشتاق معرفی کامل آن توسط EA و Codemasters هستند. ما می‌دانیم که پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی GRID Legends انتخاب شده‌اند.

ماه‌ها قبل شاهد تلاش بسیار جدی شرکت Take-Two Interactive برای خرید کدمسترز بودیم. ولی درنهایت تیک-تو شکست خورد و شرکت EA موفق به خریداری شرکت Codemasters شد. اکنون الکترونیک آرتز صاحب تعداد قابل توجهی از مجموعه بازی‌های ریسینگ شناخته‌شده است و در آینده‌ی نزدیک می‌خواهد سهم قابل توجهی از بازار این ویدیوگیم‌ها داشته باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده