نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۶

وجود ۱۴ مأموریت اصلی در بخش داستانی بازی Halo Infinite

فهرست کامل اچیومنت‌های Halo Infinite در دسترس قرار گرفت که جزئیاتی کلیدی از بخش کمپین بازی را فاش می‌کند.

بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite تابه‌حال عملکرد بی‌نظیری داشته است و با‌توجه‌به وعده‌ی استودیو ۳۴۳ اینداستریز در خصوص رفع تمام مشکلات از تقلب بازیکن‌ها گرفته تا پیشرفت در بتل پَس، مطمئنا همه‌ی چیز در آن بخش خوب به‌نظر می‌رسد. به‌زودی و با عرضه‌ی بخش داستانی هیلو اینفینیت نیمه‌ی دیگر بازی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که با انتشار فهرست کامل اچیومنت‌های Halo Infinite در سایت True Achievements، جزئیاتی از بخش کمپین آن فاش شده است.

فهرست دستاوردهای بازی Halo Infinite مانند هر بازی دیگری حاوی چندین اسپویل از بخش تک‌نفره است؛ بنابراین ما از درج کامل آن‌ها در این خبر صرف‌نظر می‌کنیم. این فهرست نشان می‌دهد که کمپین تک‌نفره‌ی هیلو اینفینیت در مجموع دارای ۱۴ مأموریت اصلی خواهد بود. بازی Halo Infinite از نظر تعداد مراحل با بازی Halo 2 برابری می‌کند و از مراحل کمتری نسبت‌به بازی‌های Halo 5: Guardians و Halo 3: ODST برخوردار است.

باعنایت‌به اینکه بازی Halo Infinite یک اثر نیمه-جهان‌باز است، احتمالا زمان بخش داستانی آن به‌طور قابل توجهی بیشتر از سایر نسخه‌های هیلو باشد. البته باید در نظر داشت که این تعداد تنها مأموریت‌های اصلی هیلو اینفینیت را نشان می‌دهد و به‌لطف ساختار آزاد بازی، تعداد زیادی مأموریت جانبی و فعالیت اختیاری نیز برای تجربه در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. بخش داستانی بازی در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) از راه می‌رسد و می‌توان در پلتفرم‌های پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر به تجربه‌ی آن پرداخت.

کاربرهای ایکس باکس گیم پس نیازی به خرید جداگانه‌ی بازی هیلو اینفینیت نخواهند داشت. جوزف استیتن، مدیر نوآوری استودیو 343Industries اخیرا تایید کرد که تأخیر فصل دوم بازی Halo Infinite به معنای تعویق عرضه‌ی کو-آپ بخش کمپین و حالت Forge است. کماکان نگرانی‌هایی در خصوص بتل پس و خریدهای درون‌برنامه‌ای Halo Infinite وجود دارد، اما استودیو ۳۴۳ اینداستریز از همین حالا شروع به اصلاح آن‌ها کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده