نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Grim Dawn برای کنسول های ایکس باکس

کاربران پلتفرم ایکس باکس به‌زودی می‌توانند بازی Grim Dawn، یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۶ را روی کنسول‌های خود تجربه کنند.

روز گذشته استودیوی مستقل Crate Entertainment اعلام کرد بازی اکشن نقش آفرینی Grim Dawn تا اواخر این هفته برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. این بازی که با حمایت کاربران وب‌سایت کیک استارتر توسعه یافته است، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ و به‌صورت دسترسی زودهنگام روی پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفت. بازخورد مثبت بازیکنان و منتقدان باعث شد تا پشتیبانی سازندگان از این بازی با عرضه آپدیت‌ها و محتوای دانلودی خلاقانه تا به امروز ادامه داشته باشد.

طبق آخرین آمارهای اعلام شده از سوی ناشر بازی، تاکنون بیش از ۷ میلیون نسخه از این بازی روی پلتفرم استیم به فروش رفته است که عددی قابل‌توجه و تحسین برانگیز به حساب می‌آید. طبق جزئیات منتشر شده، این نسخه از بازی که تحت عنوان Grim Dawn: Definitive Edition عرضه می‌شود، تمامی محتوای دانلودی و آپدیت‌های رایگان عرضه شده را نیز به‌همراه خواهد داشت.

دو بسته الحاقی بزرگ The Forgotten Gods و Ashes of Malmouth به‌همراه بسته The Crucible از جمله مواردی هستند که در این نسخه از بازی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. براساس توضیحات سازندگان بازی، در مجموع ۳۵ مرحله منحصربه‌فرد در این نسخه از بازی وجود خواهد داشت که بسیاری از این مراحل براساس انتخاب‌های بازیکنان، مسیرهای متفاوتی را در ادامه‌ی راه آن‌ها قرار خواهد داد. این نسخه از بازی در تاریخ جمعه، ۳ دسامبر (۱۲ آذر) منتشر خواهد شد و از امروز نیز در فروشگاه ایکس باکس استور با قیمت ۵۵ دلار آمریکا قابل پیش‌خرید است.

داستان این بازی در سرزمین جنگ‌زده‌ای به‌نام Cairn جریان دارد و تنوع وسیعی از قدرت‌ها، سلاح‌ها و جادوهای مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارد. گشت‌و‌گذار و کشف لوت‌های قوی‌تر یکی از نکات کلیدی و اعتیادآور این بازی به حساب می‌آید. این نسخه از بازی همچنین دارای بخش چندنفره تا سقف ۴ بازیکن و قابلیت کو-اپ نیز خواهد بود و بنابراین می‌توانید نقشه وسیع و پرجزئیات آن را با همراهی دیگر دوستانتان تجربه کنید.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره احتمال انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر نشده است، اما احتمال دارد تا بعد از عرضه نسخه ایکس باکس این بازی، اخبار بیشتری درباره احتمال انتشار آن برای کنسول‌های دیگر به گوش برسد. بازی Grim Dawn هم‌اکنون با قیمت ۲۵ دلار روی فروشگاه استیم در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده