// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

تاخیر در عرضه نسخه‌های فیزیکی ریمستر سه‌گانه GTA

راک‌استار گیمز اعلام کرده است که نسخه‌های فیزیکی ریمستر سه‌گانه‌ی GTA با تأخیر به‌دست بازیکنان می‌رسند.

براساس جدیدترین اخبار بازی، راک‌استار گیمز اعلام کرده است نسخه‌های فیزیکی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition که در اصل قرار بود در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) منتشر شوند، دیرتر به‌دست بازیکنان می‌رسند. نسخه‌های فیزیکی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) به‌دست بازیکنان می‌رسند، درحالی‌که تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است.

راک‌استار به‌تازگی آپدیت مهم 1.03 را برای ریمستر سه‌گانه‌ی GTA منتشر کرد که بیش از ۱۰۰ باگ موجود در سه بازی این کالکشن را رفع می‌کند؛ از جمله اشتباهات املایی در علائم و تابلوهای دنیای بازی‌ها و رفع باگی که باعث می‌شد هنگام پخش کات‌سین‌ها، بارش باران در مکان‌های سربسته نشان داده شود. همچنین حالا زمانی‌که کاربران در GTA: San Andreas در ارتفاع بالا در حال پرواز هستند، شاهد ابرهای متراکم خواهند بود.

راک‌استار گیمز بابت ایرادات و باگ‌های سه‌گانه‌ی ریمستر GTA از بازیکنان عذرخواهی کرد و گفت نسخه‌های ریمستر GTA: Vice City ،GTA 3 و GTA: San Andreas با استاندارهایی که طرفداران از ما انتظار داشتند، فاصله داشت. آن‌ها همچنین قول دادند که با انتشار آپدیت‌های پشت‌سرهم، کیفیت و عملکرد بازی را بهبود می‌بخشند و مشکلات فنی آن را برطرف می‌کنند.

شما کاربران زومجی درپایان می‌توانید نظرات و تجربه‌های خود را درباره‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی GTA با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده