// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶

رده بندی سنی بازی Horizon Forbidden West در استرالیا

کمتر از ۸۰ روز تا عرضه‌ی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز باقی مانده است و به‌تازگی رده‌بندی سنی آن در استرالیا انجام شد.

استودیو بازی‌سازی Guerrilla Games سونی در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) بازی Horizon Forbidden West را برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌کند. حالا هورایزن فوربیدن وست به مانند Gran Turismo 7 در استرالیا رده‌بندی سنی شده است تا طرفدارها بدانند که به احتمال زیاد دیگر شاهد تغییر تاریخ عرضه‌ی این دو بازی ساخته‌شده توسط استودیوهای پلی استیشن نخواهیم بود.

براساس رده‌بندی سنی استرالیا، بازی Horizon Forbidden West مناسب مخاطب مثبت ۱۵ سال است و اگر شخصی با سن پایین‌تر بخواهد محصول مورد بحث را در این کشور خریداری کند، باید با والدین خود سراغ خرید آن برود. در تمامی بخش‌ها به جز یک قسمت، هورایزن فوربیدن وست دقیقا به مانند بازی Horizon Zero Dawn رده‌بندی سنی شده است. در آن یک بخش هم صرفا هیئت تشخیص‌دهنده باور دارد که بازی کمی بزرگ‌سالانه‌تر از قسمت قبلی خود ظاهر می‌شود.

سازنگان وعده داده‌اند که جهان بازی Horizon Forbidden West از جوانب گوناگون پویاتر از بازی Horizon Zero Dawn ظاهر می‌شود و گیمر این پیشرفت را در هوش مصنوعی مردم و ربات‌ها می‌بیند. همچنین سازندگان ادعا می‌کنند که طراحی گیم‌پلی بازی به بازیکن فرصت شخصی‌سازی بیشتر برای افزایش لذت مبارزات را می‌دهد. در حقیقت آن‌ها می‌گویند که ما در هورایزن فوربیدن وست بیشتر می‌توانیم ایلوی را براساس سلیقه‌ی خود به میدان نبرد بفرستیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده