نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲

اضافه شدن بازی Aliens: Fireteam Elite به گیم پس

همزمان با عرضه‌ی فصل دوم Aliens: Fireteam Elite، این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Aliens: Fireteam Elite راهی سرویس ایکس باکس گیم پَس خواهد شد. بعضی از آثار مختلف مجموعه‌ی بیگانه در اصل اکشن بودند و برخی از آن‌ها بیشتر روی ایجاد ترس تمرکز می‌کنند. این وسط بازی Aliens: Fireteam Elite رویکرد اول را در پیش گرفت و تجربه‌ای جالب و درعین‌حال ناهماهنگ با مجموعه را برای برخی از بازیکن‌ها رقم زد.

میانگین نمرات منتقدها به Aliens: Fireteam Elite براساس ۹۶ بررسی ثبت‌شده در اپن کریتیک، ۶۸ از ۱۰۰ است. این بازی ماجراهای یک تیم متشکل از سربازان برگزیده را دنبال می‌کند که در موقعیت‌های مختلف به‌دنبال شکار گروه‌های زنومورف‌ هستند. حالا می‌دانیم که در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر)، بازی Aliens: Fireteam Elite هم روی کامپیوترهای شخصی و هم روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس مشترک‌های گیم پس قرار می‌گیرد؛ تا اگر هزینه‌ی اشتراک این سرویس مایکروسافت را پرداخت می‌کنید، دیگر بتوانید بدون خریداری جداگانه‌ی Aliens: Fireteam Elite مشغول تجربه‌ی آن شوید.

این بازی درست در زمان آغاز فصل دوم Aliens: Fireteam Elite به سرویس اشتراکی راه خواهد یافت؛ فصلی که با نام Point Defense شناخته می‌شود. این فصل سلاح‌ها، ویژگی Lifetime Stats و مجموعه‌ای از لوازم جانبی، ایموت‌ها و Challenge Cardهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. Aliens: Fireteam Elite فعلا در اواسط فصل اول قرار دارد.

بازی Aliens: Fireteam Elite درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. در بازی Aliens: Fireteam Elite مأموریت مهار تهدید زنومورف‌ها به شما سپرده می‌شود. گیمر باید به‌همراه دو بازیکن یا هم‌تیمی هوش مصنوعی با بیش از ۲۰ نوع دشمن و موجودات وحشتناک مقابله کند. چهار کمپین در بازی قابل تجربه هستند که خطوط داستانی جدیدی را در دنیای بیگانه معرفی می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده