نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶

انتشار آپدیت تازه Generation Zero و قرارگیری بازی در گیم پس

بازی کو-آپ تیراندازی Generation Zero پس از دریافت یک به‌روزرسانی تازه در کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت، به سرویس ایکس باکس گیم پس راه یافت.

آرشیو بازی‌های اشتراکی ایکس باکس گیم پَس مایکروسافت بارها گسترش یافت و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این سرویس یک بازی دیگر را هم به فهرست آثار خود اضافه کرده است. درکنار تمام بازی‌های Xbox Game Pass که در ماه دسامبر در دسترس مشترک‌های سرویس قرار می‌گیرند، کاربران این سرویس می‌توانند به تجربه‌ی بازی Generation Zero نیز بپردازند.

Generation Zero یک بازی تیراندازی اول-شخص است که در آن باید با ربات‌ها مبارزه کنید. این محصول به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که پشتیبانی از کراس-پلی میان کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس و امکان تجربه‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را برای کاربرها فراهم می‌کند. علاوه‌براین گیمرها به مجموعه‌ی کاملی از امکانات بیشتر نظیر ساخت پایگاه و درخت چالش‌های مرتبط با این مکانیک جدید دسترس دارند. امکان چت صوتی نیز به بازی Generation Zero اضافه شده است و در حین بازی بین-پلتفرمی می‌توان از آن استفاده کرد.

شما می‌توانید در انتهای مطلب به مشاهده‌ی تریلری بپردازید که به مناسبت راه‌یابی Generation Zero به ایکس باکس گیم پَس پخش شده است. این بازی در مارچ سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد و حالا سازندگان سراغ عرضه‌ی این به‌روزرسانی تازه برای آن رفتند. امروز بازی Call of the Sea و برخی از آثار دیگر سرویس ایکس باکس گیم پَس را ترک می‌کنند و تعدادی بازی دیگر جای آن‌ها را خواهند گرفت. شرکت مایکروسافت اخیرا ویژگی Clarity Boost را برای ایکس باکس کلاود گیمینگ معرفی کرد که به‌لطف آن اگر کسی مایل به تجربه‌ی بازی‌های ایکس باکس گیم پس با مرورگر EDGE به‌صورت استریم‌محور باشد، تجربه‌ی بهتری خواهد داشت.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده