// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶

رفع بیش از ۱۰۰ باگ در آپدیت جدید ریمستر GTA Trilogy

به‌تازگی اولین آپدیت بازی Grand Theft Auto Trilogy منتشر شده و در جریان آن شاهد رفع بیش از ۱۰۰ باگ این کالکشن هستیم.

چندی پیش بود که بازی Grand Theft Auto: Trilogy - The Definitive Edition روانه بازار شد، اما مشکلات متعدد و بی‌شمار آن سبب شد تا مورد بازخورد و انتقادهای شدید کاربران و منتقدان قرار بگیرد. در ادامه، شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، ناشر سری GTA، از کاربران عذرخواهی و اعلام کرد که آن را رفع خواهند کرد.

این در حالی است که دیروز ۹ آذر ماه (۳۰ نوامبر) به‌روزرسانی جدیدی برای این کالکشن منتشر شد و در جریان شاهد رفع بسیاری از باگ‌های سه بازی GTA Vice City، GTA San Andreas و GTA III هستیم. در جریان آپدیت منتشر شده شاهد بهبود نمایش باران در بازی GTA III، نمایش بهتر بدن CJ و همچنین رفع مشکل مربوط‌به نوشتار کلمات هستیم. دراین‌میان بد نیست به اضافه شدن یک ویژگی جدید هم اشاره کنیم.

در جریان آپدیت جدید GTA Trilogy - The Definitive Edition، حالت سینمایی به بازی اضافه شده است که البته کاربران می‌توانند آن را از بخش تنظیمات روشن یا خاموش کنند. انتظار می‌رود در آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این کالکشن عرضه شود تا به سطح کیفیتی که کاربران انتظار دارند، برسد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ با مراجعه به وبسایت منبع، می‌توانید جزئیات کامل به‌روزرسانی منتشر شده را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده