نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۴

نمایش نبرد‌های نفس‌گیر در تریلر هنگام عرضه بازی Halo Infinite

مایکروسافت دقایقی پیش تریلر هنگام عرضه بازی Halo Infinite را منتشر کرد که مستر چیف را در نبرد‌هایی جذاب نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید. 

بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی که طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد، Halo Infinite است. ساخته استودیو ۳۴۳ اینداستریز در تاریخ ۱۷ آذر در دسترس قرار خواهد گرفت که البته این انتشار، مربوط به بخش داستانی بازی است و قسمت چندنفره آن مدتی است که در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته. به همین مناسبت امشب شاهد انتشار تریلر هنگام عرضه بازی بودیم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی هیلو اینفینیت پیش از این قرار بود زودتر در دسترس قرار بگیرد اما پس از نمایش معروفی که از بخش داستانی آن داشتیم و مخصوصا به‌دلیل مباحث مربوط به گرافیک بازی انتقاد خیلی از طرفداران را در پی داشت، مایکروسافت و تیم سازنده تصمیم به تاخیر بازی گرفتند و به‌نظر می‌رسد که این مدت زمان بیش‌تر، در نهایت کمک زیادی به بهتر شدن بازی کرده است؛ چرا که نمایش‌های اخیر آن بسیار امیدوار‌کننده است و بخش چندنفره آن هم در مدت زمانی که عرضه شده، حسابی مورد‌استقبال قرار گرفته است. 

به هر حال هیلو اینفینیت به‌زودی برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد تا طرفداران یک بار دیگر با قرار گرفتن در نقش مستر چیف محبوب، به نبرد با دشمنان بروند. 

در پایان لطفا نظرات خود را در مورد تریلر جدید هیلو با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده