// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴

پایان Fracture: Tenrai هیلو اینفینیت همزمان با انتقاد طرفدارها به محدودیت زمانی رویداد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز Halo Infinite اعلام کرد که امروز رویداد Fracture Tenrai به پایان می‌رسد. انتقادها به سیستم بتل پس بازی همچنان ادامه دارند.

درحالی‌که بسیاری از گیمرها امیدوار به تغییر تصمیمات تیم سازنده‌ی هیلو اینفینیت بودند، پلی‌لیست رویداد Fiesta و رویداد Fracture Tenrai هیلو اینفینیت تا ژانویه از دسترس خارج می‌شوند. حتی قبل از در دسترس قرار گرفتن رویداد Fracture: Tenrai، کاربرهای بخش چندنفره Halo: Infintie انتقادهایی به سیستم پیشرفت و چالش‌های بتل پس بازی داشتند. این در حالی است که پس از عرضه‌ی این رویداد، پیچیدگی سیستم پیشرفت از قبل هم بیشتر شد و بازیکنان آنطور که باید و شاید نمی‌توانستند چالش‌های این رویداد را به درستی انجام بدهند.

در عین ادامه‌دار بودن همه‌ی انتقادها، سازندگان تایید کردند که فاز اول رویداد Fracture: Tenrai، امروز ۹ آذر (۳۰ نوامبر) و راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران به پایان می‌رسد. ازاین‌رو کاربران دیگر قادر به پیشرفت در بتل‌پس مخصوص این رویداد نخواهند بود تا در ژانویه ۲۰۲۲، شاهد آغاز فاز دوم Fracture: Tenrai باشیم. گیمرها به دلایل مختلف، واکنش‌های منفی زیادی به رویداد Fracture: Tenrai داشتند.

ساختار Fracture: Tenrai بدین شکل است که ۳۰ چالش در سطوح مختلف را مقابل کاربر قرار می‌دهد. شما با با انجام چالش‌های به‌خصوص درنظر گرفته‌شده، باید به آیتم‌ تزئینی و لباس جنگی Yoroi دسترسی پیدا کنید. به‌عبارتی بازیکنان تنها با تجربه Fracture: Tenrai به آیتم‌های درنظر گرفته شده دسترسی پیدا نمی‌کردند و بعضی اوقات وجود چالش‌های بتل‌پس اصلی، مانع پشت سر گذاشتن درست چالش‌های Fracture: Tenrai می‌شود.

نمایش تیم برنده پس از پایان هر مسابقه Halo Infinite

این در حالی است که برای هفته اول (فاز اول رویداد) چالش‌های محدودی درنظر گرفته شده است. شما حتی با حداکثر تلاش ممکن نمی‌توانید هر ۳۰ چالش را انجام بدهید. چون ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که Fracture: Tenrai تا پایان فصل اول، پنج بار دیگر فعال می‌شود. ازطرف دیگر بعضی از آیتم‌های تزئینی سامورایی‌محور بازی که در فروشگاه بخش چندنفره Halo Infinite قرار گرفته‌اند، با قیمتی گران‌تر از حد معمول به‌فروش می‌رسد. ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که حتما باید ست لباس Yoroi را آزاد کرده باشید تا بتوانید از آیتم‌های داخل فروشگاه استفاده کنید. پس شما پول زیادی را برای موارد تزئینی بیش از حد گران‌قیمتی پرداخت می‌کنید که شاید فعلا توانایی استفاده از آن‌ها را نداشته باشید.

درکل ساختار آیتم‌های تزئینی هیلو اینفینیت به‌گونه‌ای است که تمامی موارد آزادشده، برای تمامی ست‌های لباس در دسترس نیست و بعضی از آن‌ها مخصوص به لباس‌های خاصی هستند. با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیو ۳۴۳ اینداستریز باتوجه‌به بازخوردهای حول بخش چندنفره و سیستم پیشرفت، چه تغییراتی را اعمال می‌کند. سازندگان XPهای شش مسابقه‌ی اول در هر روز را مقداری افزایش دادند. اما هنوز طرفدارهای هیلو در پلتفرم‌های مختلف، به بسیاری از تصمیمات 343Industries در رابطه با چالش‌ها، بتل پس و خریدهای درون‌برنامه‌ای انتقاد دارند.

توییت‌های مختلفی تابه‌امروز از سوی تیم سازنده منتشر شده‌اند و رئیس بخش طراحی ۳۴۳ اینداستریز گفت درحال تجربه‌ی بازی است و نگرانی‌های کاربران حول این موضوع را به‌خوبی درک می‌کند. بخش داستانی هیلو اینفینیت در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده