// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

حذف حالت جدید Call of Duty: Vanguard از کنسول های ایکس باکس

به خاطر مشکلات حالت جدید Call of Duty: Vanguard روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، سازندگان آن را حذف کردند.

بازی Call of Duty: Vanguard چند هفته‌ی قبل روانه‌ی بازار شد و در آن شاهد یک حالت جدید به نام Champion Hill هستیم. این در حالی است که اخیرا کاربران ایکس باکس خبر از کرش کردن بازی موقع اجرای این حالت روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس داده‌اند. به همین خاطر Champion Hill روی کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت از بازی Call of Duty: Vanguard حذف شده است.

استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، سازنده‌ی اصلی بازی کالاف دیوتی: ونگارد در توییتر Playlist جدید بازی را برای ایکس باکس منتشر کرد و در آن خبری از حالت چمپیون هیل نیست. همچنین در ادامه اعلام شد که این حالت به خاطر کرش کردن‌های مختلف، روی ایکس باکس سری ایکس/اس حذف شده است تا تیم سازنده روی آن کار کند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده در چه زمانی حالت چمپیون هیل را به این نسخه از بازی بر می‌گرداند. با مطالعه‌ی بررسی بازی Call of Duty Vanguard می‌بینید که این محصول اکتیویژن از زومجی نمره ۷ را دریافت کرد. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Vanguard در حالی بازیکنان را به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد که داستانش را با محوریت چند شخصیت مختلف، هرکدام با توانایی‌های خاص، روایت می‌کند؛ بااین‌حال زمان کوتاه بخش داستانی بازی، باعث شده تا این رویکرد آنطور که باید جواب ندهد و در نتیجه، نه شاهد شخصیت‌پردازی درستی برای کاراکترها هستیم و نه یک روایت داستانی منسجم. البته که با گذر از بحث کیفیت داستان، سطح طراحی مراحل بازی در این بخش و تنوع آن‌ها رضایت‌بخش است و در ترکیب با گان‌پلی بسیار نرم و روان، کمپینی سرگرم‌کننده را رقم می‌زند.

ونگارد همچنین در بخش چندنفره هم به‌جز بهبود‌هایی جزئی، همان تجربه آشنای مخصوصا دو نسخه قبلی کال آو دیوتی اما در فضای جنگ جهانی دوم است و قسمت زامبی بازی هم با وجود سرگرم‌کننده بودن، کمی از ضعف محتوا رنج می‌برد. در کل ونگارد اثری است که طرفداران همیشگی کال آو دیوتی، لذت خوبی از آن خواهند برد ولی نبود نوآوری‌های خاص و جواب ندادن برخی ایده‌های داستانی، باعث شده تا بازی نتواند به اثری مناسب برای قشر وسیع‌تری از گیمر‌ها شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده