// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳

مولتی‌پلیر به تدریج به دو مجموعه بازی سایبرپانک و ویچر اضافه خواهد شد

شرکت CD Projekt همچنان به‌صورت سربسته راجع به ارائه‌ی تجربه‌های آنلاین در جهان بازی Cyberpunk 2077 و مجموعه بازی The Witcher صحبت می‌کند.

سی‌دی پراجکت مشغول کار روی تکنولوژی‌های نرم‌افزاری است که با آن‌ها در آینده می‌تواند تجربه‌های آنلاین را به سری بازی سایبرپانک و سری بازی ویچر اضافه کند. اما سازندگان همچنان هیچ توضیحی در رابطه با چگونگی اضافه شدن هر نوعی از تجربه‌ی چندنفره به این دو مجموعه نداده‌اند. آیا برای بازی‌های عرضه‌شده‌ی شرکت شاهد انتشار آپدیتی خواهیم بود که مولتی‌پلیر را با خود به همراه دارد یا سی‌دی پراجکت فقط مشغول صحبت راجع به وجود بخش آنلاین در بازی‌های بعدی این دو مجموعه است؟ فعلا هیچ جوابی برای این پرسش نداریم.

سی‌دی پراجکت گفت که نمی‌خواهد هویت خود به‌عنوان سازنده‌ی بازی‌های تک‌نفره را از دست بدهد

اعضای شرکت CD Projekt روی این نکته تاکید کردند که با هر تلاش در ارائه‌ی تجربه‌های مولتی‌پلیر پیشرفت خواهند کرد. آن‌ها هنوز حتی نمی‌خواهند فاش کنند که بین دو مجموعه‌ی «سایبرپانک» و «ویچر» اول کدام یک صاحب بخش آنلاین می‌شود. سی‌دی پراجکت رد تاکید کرده است که به ساخت بازی‌های داستانی AAA با اِلِمان‌های نقش‌آفرینی ادامه خواهد داد. اما در بلندمدت می‌خواهد تجربه‌های آنلاین را نیز به تدریج در هر دو مجموعه‌ی معروف خود قرار بدهد.

جنس صحبت‌های تیم مدیریت این استودیو بازی‌سازی عظیم لهستانی طی چند ماه اخیر نشان می‌دهد که احتمالا طی سال‌های آتی شاهد عرضه‌ی یک بازی بزرگ کاملا متمرکز روی تجربه‌ی آنلاین توسط سی‌دی پراجکت نخواهیم بود. اما وقتی بازی بعدی ویچر یا بازی بعدی سایبرپانک از راه برسد، بخش چندنفره هم خواهد داشت؛ بخش چندنفره‌ای که شاید با گذر زمان گسترش پیدا کند و گیمرها را سرگرم نگه دارد. با گذر زمان بالاخره پاسخ پرسش‌های خود را خواهیم گرفت. در همین حین بازیکن‌ها منتظر عرضه‌ی نسخه‌های نسل ۹ بازی سایبرپانک 2077 و بازی ویچر 3: وایلد هانت هستند که گویا به ترتیب در زمستان و بهار پیش رو از راه می‌رسند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده