// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳

رده‌بندی سنی بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در استرالیا

درحالی‌که کمتر از ۱۰۰ روز تا عرضه‌ی Gran Turismo 7 باقی مانده است، این بازی ریسینگ در استرالیا به شکل رسمی رده‌بندی سنی شد.

بازی Gran Turismo 7 استودیو بازی‌سازی ژاپنی Polyphony Digital در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. براساس جدیدترین اخبار بازی، این شبیه‌ساز رانندگی واقعی حالا در استرالیا رده‌بندی سنی شده است تا بیش‌ازپیش طرفدارها درک کنند که پروسه‌ی تولید آن به خوبی پیش می‌رود. گرن توریزمو 7 در استرالیا با رده‌بندی سنی G (مناسبت برای همه‌ی سنین بدون هیچ‌گونه محدودیت) به بازار می‌رود.

این بازی ریسینگ کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی از همان روز عرضه بیشتر از ۴۲۰ ماشین را در خود جا داده است. تعداد زیادی مسیر مسابقه‌ی طراحی‌شده با جزئیات فراوان، شبیه‌سازی شرایط آب‌وهوایی، وجود بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن برای تصویربرداری از اتومبیل‌های مختلف و امکانات بسیار زیاد برای تنظیم فنی و شبیه‌سازی ظاهری خودرو از جمله نکات جذاب بازی Gran Turismo 7 هستند.

تمام قسمت های مجموعه بازی Gran Turismo (گرن توریزمو)، بازی ریسینگ شبیه ساز رانندگی پلی استیشن سونی

به‌تازگی شرکت Porsche گفت که در ماه آینده‌ی میلادی از خودرو اختصاصی ساخته‌شده توسط طراح‌های پورشه برای بازی Gran Turismo 7 رونمایی خواهد کرد. در نتیجه بسیاری از طرفدارهای بازی‌های ریسینگ مشتاق دیدن آن اتومبیل داخل بازی هستند. فینال مسابقات جهانی بازی گرن توریزمو با مجوز رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی نیز به زودی برگزار می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده