نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴

انتشار دو تریلر سینمایی و لایو اکشن جدید از بازی Halo Infinite

مایکروسافت به‌تازگی دو تریلر سینمایی و لایو اکشن جدید از بازی Halo Infinite را منتشر کرده است.

زمان زیادی تا عرضه بازی Halo Infinite باقی‌نمانده و هفته گذشته استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرد مراحل ساخت بازی جدید هیلو سرانجام به اتمام رسیده است. حالا مایکروسافت دو تریلر سینمایی و لایو اکشن جدید از این بازی را منتشر کرده است تا تنور تبلیغات بازی داغ‌تر از همیشه شود. اولین تریلر تا این لحظه با بازخورد گرمی از سوی طرفداران مواجه شده و بیشتر از ۲۳ هزار لایک در یوتیوب دریافت کرده است.

این تیزر مبارزه مستر چیف با گروهی از نیروهای Brutes در Zeta Halo را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر برای لحظات کوتاهی می‌توانیم استفاده مستر چیف از ابزار جدید Grappling Hook را نیز مشاهده کنیم. صحنه‌های دیگر این ویدیو نیز بخشی از مواردی است که بازیکنان می‌توانند تا کمتر از یک ماه دیگر و در بخش کمپین این بازی تجربه کنند. شما می‌توانید این تیزر تریلر که با نام Carry On منتشر شده است، در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دومین تریلر تحت عنوان Forever We Fight و به‌صورت لایو اکشن ساخته شده است. این ویدیو که روی مفهوم شجاعت تمرکز دارد، صحنه‌های متفاوتی از درگیری‌ها و استقامت انسان‌ها در شرایط حساس در طول تاریخ بشر را به نمایش می‌گذارد. این سکانس‌ها درنهایت به نبرد مستر چیف و نیروهای Banished خاتمه پیدا می‌کند. کارگردانی این تریلر و موضوعاتی که در آن به تصویر کشیده شده است، می‌تواند از وجود صحنه‌های احساسی فراوان در بخش کمپین بازی خبر دهد. شما می‌توانید این تریلر سینمایی جذاب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در طول تاریخ ۲۰ ساله مجموعه هیلو همواره تریلرهای سینمایی و خاطره‌انگیز زیادی برای نمایش نسخه‌های مختلف این سری عرضه شده‌اند که هرکدام یاد‌آور دوران خاصی از شور و شوق هواداران قبل از انتشار جدیدترین قسمت از این دنیای شگفت انگیز بوده است. تریلر معرفی Halo 2 در نمایشگاه E3 2002، تریلر Starry Night از بازی Halo 3 و نمایش لایو اکشن محبوب بازی Halo: Reach با نام Deliver Hope که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، همگی بخشی از این تریلرهای تبلیغاتی مشهور مجموعه‌ی هیلو هستند.

تحلیل‌گران تصمیم مایکروسافت برای عرضه بخش چندنفره Halo Infinite در حدود یک ماه قبل از انتشار بخش داستانی بازی را یکی از عوامل موفقیت‌های فعلی این بازی در این ماه‌های شلوغ و پر از بازی می‌دانند. با این تصمیم کاربران این شانس را پیدا کردند تا با تجربه مودهای مولتی‌پلیر بازی در فرصت مناسب، با آمادگی کامل به سراغ تجربه بخش داستانی بازی بروند.

با وجود مشکلات و حواشی موجود در رابطه با سیستم بتل‌پس بخش چندنفره بازی، انتشار این نسخه از بازی رکورد بیش‌ترین بازیکن همزمان بازی‌های ساخته شده توسط استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس روی پلتفرم استیم را شکسته است. عرضه رایگان بخش چند نفره و در دسترس بودن بخش کمپین بازی روی سرویس گیم‌پس برای تمامی پلتفرم‌ها، قطعا می‌تواند اینفینیت را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های این مجموعه حداقل از لحاظ تعداد بازیکنان در هنگام عرضه تبدیل کند.

بخش داستانی بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و همچنین مشترکین ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده