// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵

احتمال معرفی بازی جدید بایوشاک با نام BioShock Isolation در سال ۲۰۲۲

طبق شایعات منتشر شده، 2K Games ممکن است در سال ۲۰۲۲ بالاخره بازی جدید بایوشاک را به‌صورت رسمی معرفی کنند.

براساس شایعه‌ی جدید قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲  شاهد معرفی رسمی بایوشاک 4 با نام کامل BioShock Isolation باشیم. براساس اطلاعات فرد فاش‌کننده‌ی اخبار بازی، احتمال تغییر اسم بازی BioShock جدید وجود دارد و این محصول با آنریل انجین 5 ساخته شده است. البته قبلا خود آگهی‌های شغلی منتشر شده از سوی استودیو Cloud Chamber باعث شدند که کم‌وبیش بدانیم سازندگان به سراغ Unreal Engine 5 رفته‌اند.

بسیاری از اعضای سابق استودیو Irrational Games اکنون در استودیو Cloud Chamber مشغول ساخت بازی جدید بایوشاک هستند. اکنون سال‌ها از تعطیلی Irrational Games می‌گذرد؛ تیمی که تحت نظارت کن لوین، آثاری همچون سه‌گانه‌ی اصلی بایوشاک را خلق کرد. برخی از اعضای دیگر استودیوهای کلود چیمبر شرکت 2K Games هم افرادی هستند که سابقه‌ی کار روی آثاری همچون بازی Shadow of the Tomb Raider، بازی Deus Ex: Mankind Divided، بازی Mafia 3 یا بازی Watch Dogs: Legion را دارند.

فراموش نکنید که Cloud Chamber در دسامبر سال ۲۰۱۹ دقیقا به این هدف تأسیس شد که روی بازی BioShock 4 کار کند. فرد افشاکننده باور دارد که بازی BioShock Isolation طی سه ماه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و در آن قدم به دو شهری می‌گذاریم که تا به امروز در مجموعه‌ی بایوشاک ندیده‌ایم؛ یک آرمان‌شهر و یک پادآرمان‌شهر که روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

شهر بالایی قرار است ظاهرا جامعه‌ای از افراد آزاد و ثروتمند را در خود جا بدهد که تحت رهبری یک موسس موفق زندگی می‌کنند. شهر پایینی وضعیت بسیار متفاوتی دارد و مردم آن زیر نظر یک دیکتاتور مشتاق به شروع جنگ نفس می‌کشند. مرز بین دو شهر هم «منطقه‌ی برعکس» نامیده می‌شود و درگیری‌ها بین شهر بالایی و شهر پایینی دقیقا در همین بخش از جهان بازی به اوج خود رسیده‌اند.

لیک های احتمالی بازی بایوشاک ۴

آگهی‌های شغلی نشان داده‌اند که بازی بایوشاک جدید احتمالا جهان-باز است و از هوش مصنوعی قابل‌توجه بهره می‌برد. این وسط اشاره‌ی منبع شایعه به رونمایی از بازی در اوایل سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که گویا نباید در گیم اواردز 2021 منتظر بایوشاک 4 باشیم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده