// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲

بتل رویال Battlefield 2042 در بخش پورتال بازی ساخته شد

یک بازیکن در بخش Portal بتلفیلد 2042 توانست یک حالت بتل رویال برای این بازی بسازد.

برخی از بازیکن‌ها باور دارند که Battlefield Portal با اختلاف بهترین بخش بازی بتلفیلد 2042 است. زیرا به شما ابزار لازم برای خلق تجربه‌های مختلف در جهان سری بازی Battlefield را می‌دهد. براساس جدیدترین اخبار بازی، یک نفر توانست در «پورتال» برای بتلفیلد 2042 یک حالت بتل رویال جالب بسازد. این فرد با نام کاربری chbmg شناخته می‌شود و اسم ساخته‌ی خود را Warfield 100 گذاشته است.

در Warfield 100 شاهد نبرد ۱۰۰ بازیکن با یکدیگر خواهیم بود. جالب این‌جا است که او توانست برای این حالت موارد مختلف و جذاب را بسازد؛ از لابی قبل از شروع رقابت و فرستاده شدن بازیکنان با چتر نجات به نقشه‌ی محل مبارزه تا تنگ‌تر شدن حلقه‌ی پیرامون آن‌ها و قرارگیری رندوم لوت‌های مختلف روی زمین. یک زندان هم در Warfield 100 وجود دارد و این بتل رویال ساخته‌شده با پورتال بتلفیلد 2042، به گیمرها اجازه‌ی تماشای رقابت بدون بازی کردن آن را می‌دهد.

درحالی‌که شما می‌توانید ویدیو ضبط‌شده از تجربه‌ی این حالت را در یوتیوب تماشا کنید، سازنده گفت که در روزهای آتی قدم به قدم کیفیت Warfield 100 را افزایش می‌دهد تا گیمرهای علاقه‌مند به تجربه‌ی بتل رویال در بازی بتلفیلد 2042 بتوانند از آن لذت بیشتری ببرند.

اکنون اگر در برخی حالات به خروج از Warfield 100 بپردازید، بازی کرش می‌کند. مدت‌زمان حضور کاربرها در لابی قبل از شروع رقابت مقداری کم است و گیمرها فرصت مناسب برای پیوستن به آن را دارند. سیستم لوت باید پایداری و سرعت بیشتری داشته باشد و برخی موارد دیگر هم هنوز به حالت ایده‌آل خود نرسیده‌اند. اما او به‌تنهایی می‌خواهد تمام ایرادها را برطرف کند تا تجربه‌ی بهتری تقدیم مخاطب‌ها شود. واکنش‌های مردمی مناسب هم باعث شده‌اند که chbmg بهتر بداند که باید مشغول تمرکز روی کدام بخش‌های Warfield 100 بتلفیلد 2042 باشد.

بازی بتلفیلد 2042 روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده