نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳

لو رفتن اطلاعات رویداد ماه فوریه بازی Halo Infinite

یک از استخراج‌کننده‌های داده با بررسی فایل‌های Halo Infinite به جزئیات جالبی از رویداد پیش‌رو بازی در فوریه ۲۰۲۲ دست پیدا کرد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، ظاهرا پس از نخستین رویداد Fractures بازی Halo Infinite شاهد برگزاری رویداد دیگری خواهیم بود که زره‌های کمتر اما متفاوتی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. یک داده‌کاو با نام FireMonkey اخیرا از فهرست آیتم‌هایی رونمایی کرده است که گیمرها می‌توانند انتظار دریافت آن‌ها در رویداد بتل پَس هیلو اینفینیت در فوریه‌ی ۲۰۲۲ را داشته باشند. البته باتوجه‌به آنچه تاکنون دیده‌ایم، احتمالا این فهرست ناقص است.

رویداد Fractures اخیر ۳۰ سطح پاداش متنوع در اختیار بازیکن‌ها قرار داد. اما این فهرست تنها شامل ۱۰ سطح می‌شود. آیا می‌توان انتظار دریافت Armour Core دیگری را در بالاترین سطح رویداد بعدی همانند زره Yoroi رویداد Tenrai داشته باشیم؟ یا شاید این بدان معنا است که ما رویدادهای کوتاه‌تری را بین فصول بزرگ خواهیم داشت؟ ظاهرا برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

آیتم‌های تزئینی رویداد بعدی بازی Halo Infinite

آیتم Claw Patrol Spartan Pose، پوشش Scorpion Punch Amour Coating، کلاه‌خود Mark V Zeta Helmet و ضمیمه‌ی کلاه UA/Mauros Helmet Attachment از جوایزی هستند که تاکنون به آن‌ها اشاره شده است. همان‌طور که این روزها مرسوم است، بازیکن‌ها تعدادی آیتم برای افزایش امتیاز مهارت و بلیط‌های Challenge Swap را نیز در رویداد ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ بازی هیلو اینفینیت دریافت خواهند کرد.

این استخراج‌کننده‌ی داده می‌گوید که احتمالا رویداد پیش‌رو درنهایت Tactical Ops نام بگیرد. زیرا از قرار معلوم حالت‌هایی با عنوان Tactical: Slayer Stalkers ،Tactical: Slayer Commandos ،Tactical: Slayer Sidekicks و Tactical: Slayer Manglers در صف راه‌یابی به بازی در آینده‌ی نزدیک هستند.

اگر ادعاهای این داده‌کاو درست از آب در بیایند، بدون شک عده‌ای هیجان‌زده خواهند شد. زیرا حالت‌های بازی Pistol در نسخه‌های قبلی هیلو بسیار سرگرم‌کننده بودند. این حتی ممکن است به معنای راه‌یابی چیزی شبیه به حالت SWAT به بازی Halo Infinite در آینده باشد. استودیو ۳۴۳ اینداستریز از همین حالا شروع به اصلاح سیستم پیشرفت Battle Pass هیلو اینفینیت کرده است. البته کماکان نگرانی‌هایی قابل‌توجه در خصوص بتل پس و در کل، انواع‌واقسام خریدهای درون‌برنامه‌ای Halo Infinite وجود دارند. اکنون دو هفته از عرضه‌ی مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت می‌گذرد و اکثر واکنش‌ها به بازی مثبت بوده‌اند.

جوزف استیتن، مدیر نوآوری استودیو 343Industries اخیرا تایید کرد که تأخیر فصل دوم بازی Halo Infinite به معنای تعویق عرضه‌ی کو-آپ بخش کمپین و حالت Forge است. تابه‌حال تریلرهای پرجزئیات زیادی از بخش کمپین Halo Infinite پخش شده‌اند که به نمایش ساختار، مأموریت‌ها و موارد دیگر بازی می‌پردازند. بخش داستانی بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده