// یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶

بازیکنان کنسولی Halo Infinite نمی‌خواهند به‌صورت کراس پلی بازی کنند

بسیاری از بازیکنان Halo Infinite به‌دلیل وجود افراد متقلب در بازی، از 343 اینداستریز انتظار دارند که گزینه‌ی خاموش کردن کراس پلی را به آن‌ها بدهد.

بخش چندنفره و رایگان بازی Halo Infinite از چند روز قبل در دسترس همه قرار دارد و طرفدارهای خود را پیدا کرده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که مولتی پلیر هیلو اینفینیت با برخی از مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند. در همین راستا گیمرها کلیپ‌هایی در اینترنت منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهند متقلبین از همین حالا دست به کار شده‌اند و مشغول تقلب هستند؛ تقلب‌هایی مانند استفاده از هک رد شدن از دیوار (Wallhack) یا بات نشانه‌گیری دقیق (Aimbot).

به همین خاطر بسیاری از بازیکنان هیلو اینفینیت روی کنسول‌های ایکس باکس از استودیو 343 اینداستریز می‌خواهند حداقل تا زمانی‌که یک سیستم ضدتقلب درست‌و‌حسابی در بازی پیاده نکرده است، به آن‌ها اجازه دهد قابلیت کراس پلی (Cross Play یا بازی بین پلتفرمی) را خاموش کنند. کلیپ زیر یک نمونه از تقلب در بخش چندنفره‌ی Halo Infinite است.

دانلود ویدیو از آپارات

در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد که بازیکنان کنسولی Halo Infinite بتوانند کاری کنند که در مچ‌ها مقابل گیمرهای پلتفرم PC قرار نگیرند. برعکس این موضوع نیز صادق است و بازیکنان کامپیوترهای شخصی نیز گزینه‌ای ندارند که بتوانند تنها با پی‌سی‌گیمرها وارد مچ‌های آنلاین شوند. البته نباید فراموش کرد که اکثر تقلب‌ها توسط کاربرهای کامپیوتر انجام می‌شوند.

بازیکنان جدیدترین نسخه‌ی هیلو فعلا یک گزینه دارند که پس از انتخاب آن فقط با گیمرهایی مبارزه می‌کنند که مشغول استفاده از کنترلر هستند. فعال کردن این گزینه باعث می‌شود که حداقل مقابل گیمرهایی که از ماوس و کیبورد استفاده می‌کنند، قرار نگیرید. ولی باید پذیرفت که وجود این گزینه اصلا مشکل را حل نمی‌کند. چون ممکن است فرد متقلب هیلو اینفینت را روی پی سی و با استفاده از کنترلر تجربه کند.

البته اگر 343 اینداستریز تصمیم بگیرد گزینه‌ی خاموش/روشن کردن کراس پلی را به بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite اضافه کند، احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا این اتفاق رخ بدهد. برایان جرارد، مدیر روابط‌عمومی 343Industries اخیرا و پس از انتشار بتا عمومی هیلو اینفینت گفت ;i این استودیو به بازخوردهای بازیکنان توجه خواهد کرد. ولی تیم ساخت بازی «در حال حاضر کمی استراحت می‌کند و استحقاق این استراحت را دارد».

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نقش متقلبین در تجربه‌ی گیمرهای کنسولی از بازی Halo Infinite چیست؟ آیا تاکنون به این نوع افراد در بازی برخورده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده