نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

پیوستن مدیر هنری فنی Saints Row به استودیو Undead Labs

میتری وان که در طول بیش از دو دهه فعالیت در استودیو Volition روی تعدادی از بازی‌های Saints Row کار کرده بود، به استودیو آندد لبز ملحق شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که میتری وان، مدیر هنری فنی Saints Row به استودیو آندد لبز پیوسته است. حدودا یک سال و نیم از معرفی State of Decay 3 می‌گذرد و از زمان پخش نخستین تریلر CG بازی، نه نمایش جدیدی از استیت آو دیکی ۳ در معرض دید طرفداران قرار گرفته است و نه اطلاعاتی از آن منتشر شدند. با اینکه تغییر این وضع احتمالا کمی طول خواهد کشید، اما حالا عضو جدید تیم توسعه‌دهنده را می‌شناسیم.

همان‌طور که توسط کاربری با نام klobrille در توئیتر مشاهده شد، پروفایل لینکدین میتری وان نشان از پیوستن این کارگردان هنری به سازندگان بازی State of Decay 3 در استودیو Undead Labs دارد. وی قبلا در شرکت Volition مشغول به فعالیت بود و از سال ۱۹۹۹ در آن استودیو حضور داشت. این هنرمند در طول بیش از دو دهه فعالیت در استودیو ولیشن روی تعدادی پروژه کار کرد که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به کار به‌عنوان مدیر هنری فنی روی بازی Saints Row 2، بازی Saints Row: The Third و ریبوت Saints Row پیش رو اشاره داشت.

میتری وان در استودیو آندد لبز در سِمت مدیر هنری فنی مشغول به کار شده است که به‌عنوان رابط بین طراحان و برنامه‌نویسان عمل می‌کند. شرکت مایکروسافت و استودیوی آندد لبز در زمان معرفی State of Decay 3 تأیید کردند که این بازی بقامحور پرشده از زامبی‌ها، مشغول سپری کردن مراحل اولیه‌ی پیش‌تولید خود است. پس ظاهرا هنوز State of Decay 3 راه درازی تا کسب آمادگی لازم برای نمایش به طرفداران سراسر جهان و درنهایت عرضه را در پیش دارد.

آندد لبز هنوز تاریخ انتشار بازی State of Decay 3 را اعلام نکرده است

با اینکه بازی State of Decay 3 کاملا در سکوت خبری رسمی فرو رفته است، اما در این مدت شاهد انتشار جزئیات جالبی از آن بودیم. برای مثال در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی یک آگهی شغلی تازه نشان داد که این بازی آخرالزمانی ظاهرا با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. هنوز تاریخ انتشار State of Decay 3 مشخص نیست، اما این بازی در زمان عرضه در دسترس دارندگان پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده