نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

جف کیلی از اتفاقات غیرمنتظره‌ی مراسم Game Awards 2021 می‌گوید

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards در مصاحبه اخیر خود به برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی که برای رویداد امسال برنامه‌ریزی شده، اشاره کرده است.

یک‌بار دیگر به روزهای پایانی سال جاری میلادی نزدیک می‌شویم و مطابق معمول در صنعت بازی‌های ویدیویی قرار است در مراسم سالانه‌ی Game Awards به تجلیل از برترین آثاری که طی ۱۲ ماه گذشته عرضه شدند، پرداخته شود. اما همانقدر که در این رویداد به اهدای جوایز به برترین بازی‌های سال در زمینه‌های مختلف اهمیت داده می‌شود، معرفی پروژه‌های جدید و انتشار اخبار تازه در خصوص بازی‌های آینده نیز بخش جدایی ناپذیری از مراسم گیم اواردز در سال‌های گذشته بوده است.

حالا و براساس اظهارات جدید جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم Game Awards، امسال شاهد بزرگ‌ترین رویداد در سال‌های اخیر خواهیم بود. کیلی در ویدیو جدیدی که ازطریق اکانت رسمی The Game Awards در توییتر منتشر شده، درباره برنامه‌هایی که برای مراسم امسال در نظر گرفته شده، با طرفداران صحبت کرده است. جف کیلی قبل از هر چیزی وعده‌ی یک ایده‌ی بهتر از نسل جدید بازی‌های ویدیویی در کنسول‌های PS5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را به بازیکنان داد و می‌گوید که بازیکنان باید انتظار سورپرایزها و اتفاقات غیرمنتظره‌ی زیادی را داشته باشند. 

به عقیده جف کیلی، پلی استیشن 5 و کنسول‌های جدید ایکس باکس هنوز به‌طور کامل پذیرای بازی‌های نسل جدید نشده‌اند و از سال آینده موج بزرگی از این بازی‌ها را از طرف بازی‌سازهای مختلف شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه وعده‌ی نمایش گیم‌پلی تعداد زیادی از بازی‌ها در مراسم امسال به بازیکنان داده می‌شود. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

جف کیلی قبلاً اعلام کرده بود که مراسم The Game Awards 2021 میزبان ۴۰ تا ۵۰ بازی مختلف در اشکال گوناگون خواهد بود و تعداد معرفی بازی‌های جدید نیز دو رقمی وعده داده شده است. هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما گفته می‌شود که Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از بازی‌هایی است که در مراسم امسال نمایش داده می‌شود. علاوه‌براین، پیام مرموزی که اخیراً در حساب توییتر استودیوی هاوس‌مارک منتشر شده، احتمال معرفی یک DLC برای بازی Returnal را مطرح کرده است.

در پایان می‌توانید نظرات و پیش بینی‌های خود را درباره مراسم امسال گیم اواردز با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده