// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹

رونمایی از ست فرمان و پدال رسمی بازی Gran Turismo 7

شرکت Fanatec به‌تازگی از GT DD Pro رونمایی کرده است که ست فرمان و پدال رسمی بازی Gran Turismo 7 است.

معمولا با انتشار نسخه‌ی جدیدی از بازی گرن توریزمو، شاهد ساخت یک ست فرمان و پدال برای آن نسخه هستیم که در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. حال در همین راستا، شرکت Fanatec با انتشار ویدیویی از جدیدترین ست فرمان و پدال خود رونمایی کرده است که GT DD Pro نام دارد و به‌صورت رسمی برای بازی Gran Turismo 7 منتشر می‌شود. درضمن GT DD Pro اولین فرمان رسمی و مخصوص پلی استیشن 5 است. همچنین در وب‌سایت Fanatec نوشته شده است که این فرمان با پلی استیشن 4 و اکثر بازی‌های ریسینگ پی سی نیز سازگار است.

البته فرمان GT DD Pro قیمت نسبتا بالایی دارد. باندل پایه‌ی آن که شامل دو پدال می‌شود، با برچسب قیمتی ۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این در حالی است که باندل پرمیوم ۹۷۰ دلاری GT DD Pro، دارای سه پدال و یک کیت ارتقا (Boost) است که حداکثر گشتاور را به ۸ نانومتر افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که بازخورد نیرویی (Force Feedback) بیشتر شود. شما می‌توانید ویدیوی معرفی GT DD Pro محصول شرکت Fanatec را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

پیش‌خرید GT DD Pro از دیروز آغاز شده است و انتظار می‌رود که ۱۰ روز پس از انتشار Gran Turismo 7 و در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) به‌دست خریداران برسد. گفتنی است که گرن توریزمو 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این ست فرمان و پدال چیست؟ به خرید آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده