نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱

بازی Halo Infinite در صدر محبوب‌ترین آثار رایگان ایکس باکس

بازی Halo Infinite با پشت سر گذاشتن آثاری نظیر Call of Duty: Warzone و Fortnite به برترین بازی رایگان ایکس باکس تبدیل شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Halo Infinite به برترین بازی رایگان پلتفرم ایکس باکس تبدیل شده است. تنها کمتر از دو هفته از عرضه‌ی رایگان بخش چندنفره‌ی بازی هیلو اینفینیت به مناسبت بیستمین سالگرد ایکس باکس می‌گذرد، اما حداقل با استناد به فروشگاه Xbox می‌توان گفت که محبوبیت این اثر بالاتر از رقبای آن بوده است. با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس متوجه می‌شویم که بازی Halo Infinite اکنون برترین بازی رایگان این پلتفرم است.

به بیان دقیق‌تر، بخش «برترین بازی‌های رایگان» مناطق آمریکا و بریتانیا فروشگاه ایکس باکس، هیلو اینفینیت را به‌عنوان محبوب‌ترین بازی نشان می‌دهند. این بدان معنا است که بازی Halo Infinite توانسته آثاری نظیر Call of Duty: Warzone و Fortnite را در زمینه‌ی تعداد بازیکن شکست بدهد. با اینکه هنوز آماری از تعداد بازیکن‌های هیلو اینفینیت ارائه نشده است، اما این بازی در زمان عرضه موفق به ثبت تعداد ۲۷۲ هزار بازیکن هم‌زمان در استیم شد.

تصویر هنری جدید از بازی هیلو اینفینیت (بازی Halo Infinite)

با اینکه کماکان نگرانی‌هایی در خصوص بتل پَس پولی Halo Infinite وجود دارد، اما همان‌طور که انتظار داشتیم بخش چندنفره‌ی بازی با استقبال بسیار خوب منتقدها و گیمرها مواجه شد. استودیو ۳۴۳ اینداستریز از همین حالا شروع به اصلاح سیستم پیشرفت بتل پَس هیلو اینفینیت کرده است. جوزف استیتن، مدیر نوآوری استودیو 343Industries اخیرا تایید کرد که تأخیر فصل دوم بازی Halo Infinite به معنای تعویق عرضه‌ی کو-آپ بخش کمپین و حالت Forge است.

تریلرهای پرجزئیات زیادی از بخش کمپین Halo Infinite پخش شده است که به نمایش ساختار، مأموریت‌ها و موارد دیگر بازی می‌پردازند. براساس آنچه تاکنون از بازی نشان داده شده است، می‌توان گفت که سازندگان به‌دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی بسیار عالی به گیمرها هستند. به‌هرحال امیداوریم که محصول نهایی بتواند به وعده‌های خود جامه‌ی عمل بپوشاند و طرفداران سری بازی‌های هیلو را راضی نگه دارد.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده