// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

آغاز ساخت بازی های جدید سایبرپانک و ویچر در سال ۲۰۲۲

شرکت CD Projekt به‌صورت رسمی گفت که در سال ۲۰۲۲، تولید بازی‌های جدید The Witcher و Cyberpunk آغاز خواهد شد.

سی‌دی پراجکت مشغول کسب آمادگی لازم برای کلید زدن پروژه‌های جدید در جهان سری بازی ویچر و بازی Cyberpunk 2077 است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۲۰۲۲به عرضه‌ی آپدیت 1.5 سایبرپانک 2077 و نسخه‌ی نسل ۹ آن می‌پردازد. نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم طی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. البته که پروسه‌ی ساخت و انتشار بسته‌های الحاقی رایگان و DLCهای پولی نیز طی چندین و چند ماه آتی ادامه پیدا خواهد کرد.

در همین حین سی‌دی پراجکت که استودیو The Molasses Flood را در سال ۲۰۲۱ خرید، طی سال ۲۰۲۲ ساخت بازی AAA جدید ویچر و بازی AAA جدید سایبرپانک را هم شروع می‌کند. هر دو پروژه پرخرج خواهند بود. رئیس شرکت CD Projekt خطاب به یک رسانه‌ی لهستانی گفت: «ما فعلا متمرکز روی دو مجموعه‌ی ویچر و سایبرپانک هستیم. هر دو آن‌ها پتانسیل عظیمی دارند. پس یکی از اهداف استراتژیک ما این است که همزمان روی پروژه‌های AAA متعلق به مجموعه‌های خود کار کنیم. انتظار داریم که این اتفاق در سال آینده رخ بدهد».

حرکت پرسرعت موتور در تصویر هنری بازی Cyberpunk 2077 شرکت سی دی پراجکت

سی‌دی پراجکت قبلا هم به این برنامه‌های خود اشاره کرد. البته انتظار رونمایی بسیار زود از بازی‌ها را نداشته باشید. زیرا این شرکت گفت به‌خاطر درسی که از سایبرپانک 2077 گرفته است، می‌خواهد دوران تبلیغ بازی‌های بعدی خود را کوتاه‌تر از آن کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده