// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

رشد فروش نسخه PC سایبرپانک 2077 و نظرات مثبت بازی در استیم

سی‌دی پراجکت باور دارد که تاریخ با سایبرپانک 2077 مهربان خواهد بود. در همین حین طی روزهای اخیر شاهد افزایش نظرات مثبت کاربرهای استیم راجع به بازی بوده‌ایم.

آپدیت بزرگ 1.5 سایبرپانک 2077 و نسخه‌ی نسل ۹ این بازی در سه ماه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهند شد

درحالی‌که فروش بازی Cyberpunk 2077 در استیم افزایش پیدا کرده است و تعداد نظرات مثبت مردمی آن بیشتر می‌شود، رئیس شرکت CD Projekt گفت که وقتی که تمام مشکلات Cyberpunk 2077 از بین بروند، این اثر به‌عنوان «یک بازی بسیار خوب» در خاطره‌ی گیمرها ثبت خواهد شد.

او توضیح داد: «سایبرپانک 2077 بزرگ‌ترین، جاه‌طلبانه‌ترین و بدون شک پیچیده‌ترین پروژه‌ی ما در تاریخ ۲۷ساله‌ی سی‌دی پراجکت است. تقریبا در تمامی جنبه‌ها سعی کردیم که با این بازی یک قدم رو به جلو برداریم؛ همان‌طور که چنین کاری را با هر قسمت از سری بازی ویچر انجام دادیم.

عرضه‌ی یک بازی در مجموعه‌ای جدید، چالش‌ها و ریسک‌های فراوانی را با خود به همراه دارد؛ مخصوصا وقتی که طرح کلی بسیار پیچیده است. ما به یک شهر آینده‌نگرانه‌ی عظیم و پرشده از جنب‌وجوش به اسم نایت سیتی زندگی بخشیدیم که در آن داستان‌های غیرخطی شخصیت‌ها جلو می‌روند. به بسیاری از جنبه‌های بازی افتخار می‌کنیم. ولی همان‌گونه که می‌دانید، همه‌چیز آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت. بااین‌حال موفق شدیم شناخت مردم جهان از مجموعه‌ی Cyberpunk را به‌شدت افزایش بدهیم. جهان بازی، شخصیت‌های آن و جزئیات دیگر تشکیل‌دهنده‌ی سایبرپانک 2077 حالا همه‌جا طرفدارهای خود را دارند.

باور داریم که در بلندمدت، سایبرپانک 2077 به‌عنوان یک بازی بسیار خوب درک خواهد شد. به مانند بازی‌های دیگر ما، فروش Cyberpunk 2077 سال‌ها ادامه خواهد داشت. سخت‌افزارها قوی‌تر خواهند شد و ما بازی را بهتر خواهیم کرد. تمام مدت داریم روی آپدیت‌ها کار می‌کنیم؛ همین‌طور روی نسخه‌ی کنسول‌های نسل ۹. البته که درس‌های زیادی از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 گرفتیم. چون به ما ضربه‌ای وارد کرد تا تصمیم به ایجاد تغییرات بگیریم؛ تغییراتی که ما را در آینده بهتر خواهند کرد».

شلیک با شاتگان به مامور در بازی سایبرپانک 2077 استودیو بازی سازی سی دی پراجکت رد

در چند هفته‌ی باقی‌مانده از سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی آپدیت جدید برای سایبرپانک 2077 نخواهیم بود. اما آپدیت بزرگ 1.5 بازی و نسخه‌ی نسل ۹ طی سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند. رئیس سی‌دی پراجکت گفت که لازم بود زمان عرضه‌ی عرضه‌ی آپدیت عظیم جدید و نسخه‌ی نسل ۹ به سه ماه اول سال ۲۰۲۲ انتقال داده شود؛ تا جلوه‌های بصری و عملکرد فنی بازی Cyberpunk 2077 روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بالاترین سطح کیفی ممکن برسند. در آینده شاهد عرضه‌ی DLCهای رایگان و دی‌ال‌سی‌های بزرگ پولی برای این ساخته‌ی استودیو CD Projekt Red هم خواهیم بود.

اکنون وقتی به صفحه‌ی استیم بازی سایبرپانک 2077 متوجه می‌شوید که از بین کل بررسی‌های ثبت‌شده برای آن توسط خریدارها، اکثر نظرات مردمی مثبت هستند. تازه اگر به بررسی‌های ثبت‌شده طی روزهای اخیر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که استیم از عبارت Very Positive (بسیار مثبت) برای توصیف آن‌ها بهره می‌برد. به‌علاوه می‌بینیم که موقع نوشته شدن این خبر، بازی Cyberpunk 2077 رتبه‌ی ۲ جدول Top Sellers استیم را مال خود کرده است.

بعد از این همه سال همچنان از The Witcher 3: Wild Hunt، نقش‌آفرینی درخشان خلق‌شده توسط سی‌دی پراجکت رد به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل ۸ یاد می‌شود. چند سال بعد، رسانه‌ها و گیمرها درباره‌ی سایبرپانک 2077 چه خواهند گفت؟


منبع AltChar VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده