// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷

اضافه شدن سلاح‌های بیشتر به بازی Halo Infinite در آینده

جوزف استیتن، کارگردان خلاق ارشد Halo Infinite می‌گوید قرار است به مرور سلاح‌های بیشتری از جمله «سلاح‌های سری» به این بازی اضافه شوند.

بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite مدتی است که در دسترس قرار گرفته و با واکنش مثبت طرفداران مواجه شده است. بااین‌حال، برخی از طرفداران ممکن است برایشان سؤال پیش بیاید که چرا سلاح‌های محبوب مجموعه مانند Fuel Rod Cannon یا شات‌گان کلاسیک در جدیدترین نسخه‌ی هیلو غایب هستند. در همین راستا، جوزف استیتن، کارگردان خلاق ارشد هیلو اینفینیت از استودیوی 343 اینداستریز در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی گیم‌اینفورمر به این سؤال پاسخ داده است که آیا طرفداران در حال حاضر تمام سلاح‌های بازی را دیده‌اند و دیگر قرار نیست سلاح جدیدی به بازی اضافه شود؟

استیتن نیز قاطعانه جواب می‌دهد «خیر؛ بازیکنان هنوز تمام سلاح‌های هیلو اینفینیت را ندیده‌اند.» او سپس اضافه می‌کند که تقریبا می‌توان مطمئن بود که به مرور سلاح‌های بیشتری در اختیار دارندگان Halo Infinite قرار خواهد گرفت. همچنین درمیان این سلاح‌ها ممکن است «سلاح‌هایی سری» مانند Scarab Gun از بازی Halo 2 نیز وجود داشته باشد. استیتن نام این سلاح‌ها را به اشتراک نمی‌گذارد، چون معتقد است اگر اسم آن‌ها را بگوید، دیگر «سلاح سری» نخواهند بود.

پوستر بازی Halo Infinite

علاوه‌براین، استیتن اشاره می‌کند که با انتشار هر فصل از Halo Infinite، محتوای جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد. البته به‌نظر می‌رسد که این موضوع بدیهی باشد؛ اما استیتن لازم دانست که در این مصاحبه روی آن تاکید کند. فصل اول هیلو اینفینت قرار است بیشتر از آن چیزی که بازیکنان انتظار داشتند، طول بکشد و بدین ترتیب برای آغاز فصل دوم این بازی شوتر اول‌شخص و حالت کوآپ داستانی آن، باید تا می ۲۰۲۲ (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۱) منتظر بمانیم.

این در حالی است که بخش ساخت مرحله‌ی Forge تا تابستان سال بعد منتشر نخواهد شد. البته استیتن اخیرا اعلام کرد 343 اینداستریز در ماه ژانویه (دی-بهمن)، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی فصل دوم Halo Infinite و حالت‌های کوآپ داستانی و Forge با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

کمپین داستانی بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین از روز اول عرضه در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بخش چندنفره Halo Infinite و سلاح‌های آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده