نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

ارائه رایگان محتوا با حال‌وهوای هیلو به بازیکن های Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves برای مدت محدود به همه‌ی گیمرها یک ست کشتی اسپارتان با حال‌وهوای هیلو را هدیه می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که Sea of Thieves موارد جدید مربوط‌به هیلو را به بازیکن‌ها می‌دهد. مولتی‌پلیر بازی Halo Infinite از چند روز قبل به شکل رایگان عرضه شد و حالا بازی ماجراجویی دریایی آنلاین Sea of Thieves شرکت Rare به همین مناسبت، مجموعه‌ی رایگانی از لوازم تزئینی را به‌شکل کاملا رایگان به همه‌ی بازیکن‌های خود اهدا می‌کند.

بنابر اعلام حساب رسمی Sea of Thieves در توئیتر، کسانی که از حالا تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه‌ چهارشنبه، ۱۰ آذر به وقت تهران وارد بازی شوند، یک ست کشتی Spartan رایگان دریافت خواهند کرد. این لوازم تزئینی دارای همان رنگ سبز موجود در لباس اسپارتان مستر چیف است و یک دکل مزین به تصویر Master Chief نیز در کشتی دیده می‌شود.

بازی Sea of Thieves اخیرا با محتوای جدید گسترش یافت. این بازی در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی میزبان یک بسته‌ی الحاقی با نام A Pirate’s Life شد که جک اسپارو از سری فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) را به جهان محصول استودیو Rare آورد. اکنون بیشتر از سه سال از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد و مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرد که Sea of Thieves در مجموع توسط بیشتر از ۲۵ میلیون نفر تجربه شده است. Sea of Thieves درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس کلود گیمینگ، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل بازی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده