نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶

رفع باگ های اساسی بتلفیلد 2042 در آپدیت جدید بازی

استودیو DICE شرکت EA آپدیت جدید بازی Battlefield 2042 را در اختیار بازیکنان کنسول و پی سی قرار داد تا برخی از مشکلات اساسی را برطرف کند.

آپدیت Battlefield 2042 به‌طور ویژه به هدف رفع باگ‌های اساسی و متعادل کردن تجربه‌ی کلی بازی عرضه شده است. از مهم‌ترین موارد می‌توان به رفع مشکلاتی اشاره کرد که مانع تجربه‌ی ثابت گیم‌پلی بازی برای برخی کاربران شده بودند. مثلا شرکت دایس می‌گوید که دیگر مشکلی در زنده شدن بازیکن توسط هم‌تیمی‌های خود وجود ندارد. علاوه براین، آپدیت جدید به‌طور ویژه روی وسایل نقلیه و تعدادی از سلاح‌های بازی تمرکز کرد تا تعادل گیم‌پلی را افزایش بدهد؛ از LCAA Hovercraft و MD540 Nightbird تا KA-520 Super Hokum و AH-64GX Apache Warchief. در این آپدیت تلاش شده است که آن‌ها بیشتر با موارد دیگر هماهنگ باشند.

در خصوص اصلاح عملکرد سلاح‌های بازی نیز می‌توان به افزایش جزئی لگد PP-29 و «ثبات بیشتر شلیک مداوم اسلحه» اشاره کرد. تیم توسعه‌دهنده اشاره‌ی کوتاهی هم به محتوای آپدیت سوم و در حال ساخت بتلفیلد 2042 داشت که ادعا می‌شود بزرگ‌ترین آپدیت بازی تاکنون خواهد بود. این به‌روزرسانی به‌طور ویژه روی بهبود عملکرد بازی تمرکز می‌کند و از جوانب مختلف، وضعیت فنی این بازی شوتر اول شخص را بهتر خواهد کرد.

هازارد زون بازی Battlefield 2042

مشکلات بی‌شمار بتلفیلد 2042 در زمان عرضه از جمله انحراف تصادفی شدید گلوله‌ها، هیت‌باکس‌های ناهماهنگ، عملکرد فنی ضعیف در در کامپیوترهای شخصی گوناگون، صفحه‌ی شخصی‌سازی گمراه‌کننده‌ی سلاح‌ها و عدم وجود جدول امتیازات درست باعث شد تا بازیکنان واکنش شدیدی از خود نسبت به این بازی نشان بدهند و هزاران نظر منفی را در استیم ثبت کنند.

زومجی در بررسی بازی Battlefield 2042 به قلم محمد صادق تواضعی، امتیاز ۷ از ۱۰ را به ساخته‌ی جدید EA DICE اختصاص داد. در بخشی از مقاله می‌خوانیم که «ارائه حس نوستالژی با پورتال، وجود هازارد زون و ساختار جدید آن برای مجموعه Battlefield» از جوانب متمایزکننده‌ی این بازی در سری بتلفید هستند. منتقد در جمع‌بندی بررسی توضیح داد: «بازی Battlefield 2042 محصولی به حساب می‌آید که ایده‌های سرگرم‌کننده و جدیدی را در خود جای داده است، اما عدم استفاده‌ی مناسب از پتانسیل‌های این ایده‌ها سبب شده تا بتلفیلد 2042 نتواند آنطور که باید و شاید محصول سرگرم‌کننده‌ای برای کاربران تازه‌وارد و همچنین بازیکن‌های قدیمی مجموعه باشد».

بازی Battlefield 2042 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس گیمرها قرار دارد. در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده