نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷

شاید ساخت بازی The Outer Worlds 2 در سال ۲۰۱۹ آغاز شده باشد

براساس اطلاعات پروفایل لینکدین یکی از اعضای رده‌بالا استودیو آبسیدین، شاید پروسه‌ی ساخت دنباله‌ی The Outer Worlds قبل از عرضه‌ی خود این بازی شروع شده باشد.

The Outer Worlds 2 به‌عنوان دنباله‌ی بازی RPG استودیو آبسیدیدن اینترتینمنت، اوایل سال ۲۰۲۱ به‌صورت رسمی برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس معرفی شد. اما هنوز اطلاعات بسیار کمی راجع به آن داریم. تریلر رونمایی از این محصول که در جریان رویداد E3 2021 به نمایش درآمد، نشان می‌داد که بازی هنوز در مراحل بسیار اولیه‌ی تولید قرار دارد. سازندگان تا به امروز حتی یک تصویر از گیم‌پلی آن نشان نداده‌اند.

بااین‌حال یکی از کاربران توییتر به نام Faizan Shaikh اطلاعات جالبی را در پروفایل لینکدین دن ماس، مدیر تولید استودیوی آبسیدین پیدا کرد که نشان می‌دهد این تیم از سپتامبر ۲۰۱۹ یعنی حدودا یک ماه قبل از عرضه‌ی بازی The Outer Worlds، در حال کار روی دنباله‌ی اوتر ورلدز بوده است. واقعا جالب می‌شود اگر شرکت Obsidian Entertainment قبل از عرضه‌ی بازی اوتر ورلدز، کار روی دنباله‌ی آن را آغاز کرده باشد. هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از زمان عرضه‌ی بازی در دسترس نیست. اما اگر متن نوشته‌شده در صفحه‌ی لینکدین این فرد کاملا بدون خطا باشد، شاید زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، شاهد عرضه‌ی اوتر ورلدز 2 باشیم.

لوگوی بازی The Outer Worlds 2

The Outer Worlds 2 برخلاف نسخه اول این بازی، به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی طبیعتا از روز عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس ایکس باکس گیم قرار خواهد گرفت. بازی The Outer Worlds هم‌اکنون علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان، روی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم در دسترس طرفدارها قرار دارد و تاکنون دو بسته‌ی الحاقی پولی برای آن منتشر شده‌اند.

آبسیدیدن علاوه‌بر اوتر ورلدز 2 همچنان روی بازی Grounded و یک بازی نقش‌آفرینی به اسم Avowed نیز کار می‌کند که براساس گزارش‌های جدید منتشرشده، فعلا در فاز Pre-Alpha قرار دارد. ضمن اینکه گفته می‌شود تیمی از توسعه‌دهندگان این شرکت به رهبری کارگردان بازی Pillars of Eternity، روی یک بازی RPG دیگر به نام Pentiment کار می‌کند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده