نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

انتشار تریلر نسخه استیم دک بازی Devil May Cry 5

ویدیوی جدیدی از اجرای بازی Devil May Cry 5 روی کنسول دستی استیم دک منتشر شده است که قدرت بالای این کنسول دستی شرکت ولو را نمایش می‌دهد.

روز گذشته شرکت کپکام ویدیویی جدیدی از اجرای بازی محبوب Devil May Cry 5 روی کامپیوتر قابل حمل استیم دک منتشر کرد که توانایی بالای این دستگاه در اجرای باز‌ی‌های قدرتمند از نظر گرافیکی را نشان می‌دهد. می‌دانیم که از مدتی قبل شرکت ولو کیت‌های اولیه این کنسول دستی را برای توسعه‌دهندگان و استودیوهای بازسازی مختلف ارسال کرده بود. این اقدام از این جهت صورت گرفت تا باز‌ی‌سازان بتوانند ساخته‌های قبلی خود را تا جای ممکن برای اجرا روی این دستگاه بهینه کنند تا هرگونه ایرادات احتمالی موجود در گیم‌پلی این بازی را از بین ببرند.

این ویدیوی جدید صحنه‌های مختلفی از گیم‌پلی شخصیت‌های اصلی بازی مثل دانته، نرو و V را به نمایش می‌گذارد. همانگونه که در این تریلر مشخص است، هیچگونه افت فریم یا ایرادات گرافیکی خاصی در هنگام اجرای این بازی روی استیم دک دیده نمی‌شود و همانند نسخه‌ پلی استیشن 5 تمامی بخش‌های گیم‌پلی این بازی با نرخ فریم ۶۰ ثابت اجرا می‌شود. البته توجه داشته باشید که وضوح تصویر این بازی در هنگام اجرا روی این دستگاه طبیعتا پایین‌تر از نسخه‌های نسل نهمی بازی خواهد بود. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

طرفداران البته باید مدت بیشتری در انتظار تجربه Devil May Cry 5 و دیگر بازی‌های بی‌شمار پلتفرم استیم روی این کامپیوتر دستی بمانند. چند هفته پیش ولو رسما اعلام کرد به‌دلیل مشکلات مرتبط با همه‌گیری ویروس کرونا و چالش‌هایی که در حال حاضر برای تأمین قطعات الکترونیکی در دنیا وجود دارد، تاریخ عرضه این کامپیوتر قابل حمل تا ماه فوریه به تعویق افتاده است. استودیوهای بازی‌سازی دیگر نیز مانند طرفداران منتظر عرضه این دستگاه جدید هستند.

سازندگان بازی موفق Valheim در استودیوی Iron Gate مدتی پیش اعلام کردند این بازی نیز روی پلتفرم قابل حامل جدید ولو به‌صورت بی‌نقص اجرا می‌شود. بازی Devil May Cry 5 که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، توانست به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های اکشن کنسول‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی نام بگیرد. گیم‌پلی سرعتی و پرزد و خورد بازی درکنار طراحی فنی و هنری خلاقانه و موسیقی جذاب باعث شد تا عده‌ای از منتقدان این بازی را یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه بدانند.

انتشار کنسول‌های جدید از سوی پلی استیشن و ایکس باکس نیز موجب شد تا کپکام نسخه بهبود یافته این بازی را برای این پلتفرم‌های جدید نیز منتشر کند. این نسخه جدید محتوای جدیدی مانند حالت Turbo Mode، درجه سختی Legendary Dark Knight difficulty و ری تریسینگ را به بازی اضافه می‌کند. کامپیوتر قابل حمل Steam Deck با قیمت ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی، ۵۲۹ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۶۴۹ دلار برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی هم‌اکنون قابل پیش خرید است. نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه از حافظه داخلی eMMC استفاده می‌کند و دیگر نسخه‌ها به حافظه پر سرعت SSD مجهز هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده