نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶

اطلاعات جدید از رویداد پایانی بزرگ چپتر دوم بازی Fortnite

رویداد The End که به‌زودی برگزار می‌شود، پایانی پر زرق و برق برای چپتر دوم بازی پرطرفدار فورتنایت خواهد بود.

براساس تیزر تریلر جدیدی که شرکت اپیک گیمز پخش کرده است، رویداد The End که پایانی بر دومین چپتر بازی Fortnite خواهد بود، هفته‌ی آینده برگزار می‌شود. رویداد تنها یک بار برگزار می‌شود و برخلاف رویدادها و کنسرت‌های پیشین فورتنایت، هیچ تکرار و پخش دوباره‌ای برای این ایونت در کار نخواهد بود. اپیک گیمز به استریمرها و در کل همه‌ی بازیکن‌ها توصیه کرد تا برای از دست ندادن این رویداد، حتما در هنگام برگزاری از بازی خود ویدیو ضبط کنند.

این رویداد از گروه‌های ۱۶ نفره نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به همراه دوستان خود آن را به‌صورت همزمان تجربه کنید. بخش تنظیمات بازی نیز در هنگام برگزاری این رویداد از دسترس بازیکنان خارج می‌شود و بنابراین اپیک گیمز توصیه می‌کند تا پیش از آغاز مراسم، بهترین تنظیمات گرافیکی مورد نظرتان را انتخاب کرده باشید.

تمامی بازیکنانی که در رویداد شرکت کنند و در شکست دادن The Cube Queen با دیگر گیمرها همکاری داشته باشند، هدیه دریافت خواهند کرد. آن‌ها در هنگام شروع فصل اول از چپتر سوم فورتنایت به آیتم‌های خاصی مانند یک تصویر هنری برای صفحه لودینگ بازی و یک اسکین برای اسلحه دسترسی خواهند داشت. این رویداد از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه ۵ دسامبر (۱۴ آذر) به وقت تهران برگزار خواهد شد و کاربران می‌توانند از ۳۰ دقیقه قبل از آغاز مراسم اصلی، به رویداد The End در لابی Fortnite دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید اولین تیزر تریلر پخش‌شده از این Event را در صفحه یوتیوب رسمی بازی فورتنایت تماشا کنید.

این رویداد جدید بعد از دو سال به چپتر دوم این بازی پایان می‌دهد. پس از ایونت پایانی چپتر اول بازی که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد برگزاری آن بودیم، سرورهای بازی برای چند ساعت از دسترس بازیکنان خارج شد. بعد از دوباره آنلاین شدن سرورهای بازی، بازیکنان با یک نقشه جدید و بسیاری از تغییرات دیگر در دنیای فورتنایت رو‌به‌رو شدند.

هنوز مشخص نیست که آیا چپتر سوم نقشه‌ی جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد یا خیر. در ادامه شرکت اپیک گیمز گفت تمامی کاربرانی که از امروز تا قبل از آغاز رویداد پایانی به تجربه‌ی فورتنایت بپردازند، 225,000 امتیاز داخل بازی را دریافت خواهند کرد. همانند فصل‌های قبلی بازی Fortnite ، موجودی شمش‌های طلای بازیکنان که به‌عنوان نوعی واحد پولی درون بازی استفاده می‌شود نیز با آغاز فصل جدید ریست می‌شود. پس بازیکنان تا ۴ دسامبر فرصت دارند که از شمش‌های باقی‌مانده استفاده کنند. موجودی Battle Stars بازیکنان نیز در صورت عدم استفاده تا آغاز چپتر جدید، به‌صورت خودکار نزدیک‌ترین جوایز بازنشده‌ی سیستم بتل‌پس بازی توسط کاربران را آزاد خواهد کرد.

همچنین به مناسبت پایان این فصل از بازی، از روز ۲۶ تا ۲۹ نوامبر رویداد Power Leveling Weekend در فورتنایت برگزار می‌شود. این رویداد با فعال‌‌سازی حالت Supercharged XP به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند آیتم‌های باقی‌مانده بتل‌پس این فصل از بازی را نیز دریافت کنند.

بازی آنلاین فورتنایت در حال حاضر برای برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوئیچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده